Do diskuze mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé.


Zobrazuji položky 1 – 20 z 47

1 2 3

křysař ľubo
23.07.2007 10:47:06
on-line

imf
right

imf
23.07.2007 10:27:57
on-line

Takze neco jako "Hrome"? ;)

křysař ľubo
23.07.2007 10:25:34
on-line

imf
Správne je to "Do paroma !" a je to celkom bežne používana nadávka. Ale čo alebo kto je vlastne ten parom, to ti popravde neviem povedaťa neviem, či ti to vobec niekto bude vedieť povedať. Možem len hádať, že ide o nejaký derivát či skomoleninu od Perúna, staroslovanského boha hromu (u nás na šariši je perún synonymom pre hrom resp blesk a bežne sa zvykne nadávať "naj by do teho perun uderel").

imf
23.07.2007 09:59:12
on-line

Koukam na Kobru na Markize a potrebuju dekodovat dalsi libozvuckou nadavku. "Do parama". Tusim, ale nevim... predem diky, bratri. ;)

imf
07.09.2006 13:37:01
on-line

Auta se menej bezne... to stridani generaci v nebezpecnych stuntech uz je legendarni. :)

kazzper
07.09.2006 12:42:11
on-line

tyo ja ma pocit ze maj teda 330i, to bávo. rozhopadne v minulym dile kdyz to prehazovali pres kruhovej objezd, zkusenemu oku neuniklo ze v tom zlomku vteriny letelo a dopadlo jiny auto. konkretne trojka predchozí generace.
druha vec je, ze jestli ste na prime videli jak merunka skace se starym nissanem 17,5 metru do dalky (je fakt ze ne pres vlak) a nic se mu nestalo, tak to posouva realitu mnohem blize kobre a fantazii kluku z aksnkonceptu :-)

Fluke
02.09.2006 20:39:54
on-line

Pár sérií sem koukal i každej díl, ale od doby co to Nova rozjela přehnaný opakování těch sérií se na to kouknu fakt náhodně, hlavně na počáteční Car-battle, ale jinak o tomhle seriálu se dá tvrdit, že je to cokoli, ale oproti zbytku evropské provenience je to supr seriál.

elisha
31.08.2006 18:35:17
on-line

Na tohle jsem koukala jakz-takz pravidelne jenom v dobe, kdyz tam vedle Semira byl takovej hezkej :)))

MYSTIC
31.08.2006 17:41:00
on-line

novoten
Ten jsem taky videl vickrat...ale jinak me Kobra 11 nebere...vidim ji spis nahodne!

scroochy
30.08.2006 23:41:33
on-line

ta znelka je bozi! a honicky taky... ale zas nak extra to nezeru, scrubs sou lepsi

st39.6
27.08.2006 23:59:16
on-line

sem s druhou casti redakce. tohle fakt ne...sry imfe

duro
27.08.2006 22:44:26
on-line

Do čerta!

killerzeli
27.08.2006 22:12:07
on-line

Uz se tesim az se jim dostane do ruky Running scared a oni ho zkopcej (jak uz to udelali s Rychle a zbesile), je to silena predstava ale tesim se na to

Cival
25.08.2006 19:07:40
on-line

V pripade tohohle serialu se v redakci nikdy neshodneme. Par cool zaberu pri nehodach, jinak katastrofa

HrKo
25.08.2006 13:01:54
on-line

imf
A tak sme dospeli k rozumnému záveru : ] . Čo sa týka rovnocennosti, v prvej sérii nie sú, keďže ho má sudca na podmienku, ale od druhej je s ním už MCcormick dobrovoľne. A ten argument o odsudzovaním beriem. Akurát voči niektorým veciam sa musím ozvať inak by bola táto diskusia príliš homogénna.

Scott
25.08.2006 12:56:25
on-line

Nova
Za to,ze ten serial nesnasim,muze TV NOVA s tim jejim pristupem "nemame co davat,tak tam hodime kobru11".Kdyz do roka vidis 50x 8serii,tak to musi znechutit i nejvetsiho fandu,natoz bezneho divaka.Nova sux

imf
25.08.2006 12:37:17
on-line

HrKo
Hardcastle je trochu jinde (nejsou to rovnocenni partaci), ale body pro tebe... taky ho mam rad. :) (a ta chvala Kobry v clanku je spis jakousi obhajobou... nemam rad, kdyz lidi ten serial automaticky odsuzujou jako celek... jsou v nem dobry veci a dobry dily...)

kirov
25.08.2006 12:30:53
on-line

Hloy Crap
Tento serial je nicitelom mozgovych buniek!!! ...ale tie nahanacky a crashes su eye catchy

HrKo
25.08.2006 12:21:27
on-line

imf
No pôvodný príspevok bol myslený ako trocha preextatovaná kritika z humorom : ] , ale asi som to nevyjadril dosť jednoznačne.[mal to akcentovať ten smajl na konci] Čo sa týka otázky prečo je to také stupídne. No dejovo a scenáristicky je to asi ako telenovela s vybuchujúcimi autami. Tie vybuchujúce autá sú fajn, ale tvrdiť, že to robí seriál dobrý je asi ako tvrdiť, že Úbohá Nasťa [tá ruská telenovela] je dobrý dobový obraz cárskeho Ruska akurát s tým, že je to telenovela. Holt to že sú tam pekné kostými [vybuchujúce autá] ešte pre mňa neznamená, že je to dobrý seriál. A čo sa týka alternatívy. Hardcastle and McCormick, po 20. rokoch a ešte aj s Primáckym dabingom je to stále lepšia voľba.

imf
25.08.2006 11:31:19
on-line

HrKo
Jsem rad, ze to beres s klidem, ale jediny kdo to prilis prozival si byl ty v puvodnim prispevku. Nevidel jsem zadny argument, proc je to tak stupidni, nebo nejaky naznak srovnatelneho a lepsiho serialu (z buddy action serialu (coz je prave ten specificky zanr) me napada jen L.A. Heat nebo Miami Vice). Takze asi tak.

Zobrazuji položky 1 – 20 z 47

1 2 3