Do diskuze mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé.


Zobrazuji položky 61 – 80 z 118

1 2 3 4 5 6

mcb
21.11.2007 15:56:35
on-line

dexter to bude mit tezke......jsem unesen, absolutne nejlepsi dil zatim.....hlavne pri jeho poslednich vetach me hodne zamrazilo v zadech... Or what? Or you'll see the monster!

Luc44
21.11.2007 13:09:47
on-line

Ouch! tak ukázky na díl Resistance is futile jsou, slovy Dextera, znepokojivé.ukazka1 ukazka2 Sakra, jak se z tohodle vyhrabe, když má být i třetí série?

Luc44
20.11.2007 23:49:17
on-line

I saw the Monster! Dexter je prostě nejlepší! (SPOILERY) Je totálně zpátky, navíc se nám brutálně stáhla pátrací smyčka. No a Doakes? Ach, co tenhle nasranej negro provede? Damn tohle bude Finále! Jsem totálně unesen. Poslední Hereos proti tomu byli jak Kouzelná školka Jo a Masuka "Thats exactly how Hitler walked" a ta jeho megabouchačka

Luc44
16.11.2007 08:19:20
on-line

foxbat
Já myslím, že už si rozumíme . Souhlasím, že kdyby zůstal Dexter jako jedna sezóna byl by jedinečný a další sezony (bude i třetí, že) už jen zvyšují riziko, že spadne do průměru, kam ale zatím rozhodně nepatří. Takže abychom to uzavřeli, třeba se dočkáme starého dobrého Dextera už v příštím díle

foxbat
15.11.2007 16:25:19
on-line

to ci je lepsi, ako vsetko ostatne, nemozem posudit. uznavam, ze je to stale nadpriemer a stale sa tesim na kazdu epizodu. len si myslim, ze to uz proste nie je ono.

za originalitu som povazoval pouzitie anti-hrdinu, ktory bol amoralny az strach, ale napriek tomu sme mu vsetci drzali palce a boli zvedavi, co pride ako dalsie. hm, ked tak nadtym premyslam, tento element uplne vyprchal - Dexter skutocne prestal vrazdit pre svoju vnutornu potrebu. na jeho zlociny sa uz nepozerame ako na zlociny sympataka, ktory zabija inych pretoze je aky je. on uz vrazdi iba z vypocitavosti.
taktiez suhlasim s tym, ze opakovanie jedneho schematu aj v druhej serii by uz omrzelo - ja by som ale skor radsej hlasoval za netocenie dalsich sezon a uchovanie si spomienky na Dextera ako na 'kur*a dobry' serial, kym je este cas:)
mier!

Luc44
15.11.2007 16:01:47
on-line

Jo a (skara deiwi měl pravdu s tím editem) když srovnám Dextera se vším co teď sleduju nebo čekám až to vyjede (Heroes, Prison break, Lost, Tru calling, Alias) tak je Dexter suverénně nejlepší, to budu obhajovat do krve

Luc44
15.11.2007 15:58:06
on-line

foxbat
Já ti nevim, mě jsi nepřesvědčil , nemyslim si, že by Dexterova jinakost vyprachala, IMHO se ještě vrátí (což možná naznčuje už trailer na další epku). Oproti první sérii vlastně "chybí" v každém díle jediná věc, a to, že Dexter někoho sejme. Pokud to považuješ za tu originalitu, tak opakování stejného schématu v druhé sérii by mi přišlo právě neoriginální. Naproti tomu je tam navíc "léčení" Dextra, který je fakt funny.

foxbat
15.11.2007 15:43:08
on-line

pani, berte to odo mna ako povzdychnutie za ORIGINALITOU prvej serie. podla mna ta druha znamena sklz 'iba' do lepsieho priemeru kriminalnych seialov.

a4am: ak aj boli aj v prvej serii hluche miesta, tak sme ich zrejme prehltli, pretoze ohladom pribehu to bolo stale nieco, co tu este nebolo. hluche miesta v druhej mi vadia, pretoze okrem nich ostava zostava iba relativne bezny pribeh o policii patrajucej po masovom vrahovi. Dexterova inakost uz ale skratka vyprchava. stava sa relativne normalnym a casto riesia sa tam relativne normalne serialove veci (len si spatne pozrite, kolko priestoru sa venovalo jeho vztahu k Rite a novemu milostnemu trojuholniku, kolko sa venovalo Deb a jej snahe vyrovnat sa s minulostou, kolko Rite a jej problemov s matkou...).

luc44: 'u nas' som pouzil preto, lebo si nie som isty, ci v cestine pouzivate rovnaku frazu.

speedy.mail
15.11.2007 14:50:36
on-line

Souhlasím, příběh je zajímavý, mě osobně se líbí druhá řáda také víc než první. Točit o ničom? Jestli se nedíváš na jinej seriál než my

Luc44
15.11.2007 14:50:31
on-line

foxbat
a4am to řekl za mě, a jestli se tomuhle "u vás" říká točit o ničem, docela bych se na některá svěží dílka od vás podíval, doporuč

a4am
15.11.2007 14:45:06
on-line

Tak v mninule sezone s emi taky zdaly nektere veci hluche, ale pak to vsechno zapadlo hezky dohromady a jednotlive epizody nabyli na smyslu... a tato sezona se mi libi, s pribehovou hluchostí nemuzu souhlasit, aspon s emi to teda nezda... v minule sezone dexter zabijel, v teto abstinuje, zameruje se to na jeho prvni sblizovani doopravdicke s cizí osobou.. take sblizovani jeji sestry a toho eFBíAJce... vse pod hlavnim motivem zabijaka s pristavu... libi se mi to

foxbat
15.11.2007 13:23:42
on-line

Luc44: tomu sa u nas hovori 'tocit o nicom':) naco nam je vyvoj postav, ked absentuje zaujimavy pribeh, ktory by mi vyvoj postav alebo dokonca ich samotnu existenciu ospravedlnil?

speedy.mail
15.11.2007 12:29:59
on-line

Vskutku Těším se moc

Luc44
15.11.2007 12:03:23
on-line

Trailer na osmý díl slibuje více krve, motorovu pilu a slušný napětí link

Luc44
14.11.2007 22:16:34
on-line

foxbat
Tomu se asi říká vývoj postav kdyby zůstalo pořád při schématu první sezony, stala by se z toho akorát CSI:Dexter. Navíc, nikdo neříká, že se starý Dexter nevrátí, ne Musím ale říct, že Dexter (seriál) je fakt kvalita, koukal jsem dneska i na Heroes (1 díl) a Tru calling (3 kusy) a musím, že Dexter je rozhodně nej. zpracováním, příběhem prostě vším

foxbat
14.11.2007 21:12:25
on-line

nuz, nechapte ma zle, ja som prvu seriu uplne zral a aj teraz sa tesim na kazdu dalsiu epizodu 2. serie, ale...!
ale toto uz nieje 'Dexter'. prec je pribeh masoveho vraha, ktoremu sme drzali palce. ja som dnes zhliadol 7. diel druhej serie (takze sme za polovicou) a zatial sa tam nic podstatne nestalo. namiesto 'season arch' - poriadneho pribehu - mame telenovelovidne zapletky: milenecky trojuholnik, Deb si riesi traumy, Dexter odryva minulost matky..eh, co nas caka dalej? zapletka s dvojcatom? mimozemstnia?

Luc44
07.11.2007 21:55:33
on-line

Mně se zatím líbí druhá série snad ještě víc než první. Trošku mě pouze zklamala dějová nitka s kamerou a odstraněním záznamu. To mi přišlo až příliš laciné, neinvenční a nedexterovské...

Funes
07.11.2007 21:39:29
on-line

Serial neni podle knizni predlohy. Prvni serie se jeste jakz takz drzela alespon myslenky hlavni zapletky, ale uz tam byla rada veci jinak. Jak kniha tak serial ma sve kouzlo a ja si myslim, ze je dobre, ze je oboje jine = vice pribehu a zadne retro pri cteni nebo divani :)

a4am
07.11.2007 21:22:33
on-line

no jasny, jako fake to neni to je jasny , jen ale uz to je trochu takove jine, prave ze jako knizni serie se mi to libi mega, kdyz si to predstavim ( ten storyline treti knihy ), ale kdyz si to predstavim v serialove podobe, tak uz mi to prijde trochu zvlastni, ta zminovana zmena stylu a podobne...

xMort
07.11.2007 21:02:13
on-line

Třetí kniha je k předobjednání na amazonu už asi půl roku, takže to žádný fake určitě nebude.
Jinak druhá sezóna údajně nemá nic společného s žádnou knihou a je komplet vymyšlená. Jinak Dexter má tuším ratingy a kritické ohlasy hodně pozitivní. Druhá sezóna se mi zatím líbí dost..

Zobrazuji položky 61 – 80 z 118

1 2 3 4 5 6

© Copyright 2000 – 2017 Všechna práva vyhrazena.