Do diskuze mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé.


Zobrazuji položky 1 – 20 z 33

1 2

Evropská_unie
06.11.2009 16:08:41
on-line

Tak poslední díl se naopak vyved. Doufám, že už to tak zůstane. Tlustá černoška, "Susan Boyle" a Dot Com v kanclu u Liz neměli chybu.

Škoda jen, že Jack nešel s broukama k Dr. Spacemanovi

KarelR
30.10.2009 22:49:41
on-line

Dr. Spaceman měl na začátku minulýho dílu knihu ve výloze :)

Jako furt jsou to jenom tři díly, ale zápletky typu Jack a Liz jedou na venkov, všechno se jmenuje divně a Liz je zle... neradostné.

Evropská_unie
30.10.2009 22:25:23
on-line

Taky mi příjde, že už to ztrácí dech. Příliš mnoho dějových linií, žádná postava nedostane trochu víc prostoru a ani Tracyho kecy už nejsou tak vtipný. A zajímalo by mě kam se poděl Dr. Spaceman...

speedy.mail
30.10.2009 22:14:34
on-line

Zatím jsem viděl jen první díl a ten mi nic extra nepřišel. Ale pokud vím, odvysílány byly zatím jenom 3, tak se to ještě může rozjet, pauza byla dlouhá.

KarelR
30.10.2009 22:07:32
on-line

Jsem sám, komu zatím čtvrtá sézóna přijde podivně slabá? Nebo se do toho jenom nějak nemůžu dostat?

simpanc
09.09.2009 21:04:59
on-line

k tý třetí řadě sem se už fakt nedostal, jsem rád za to, co jsem v tomto seriálu viděl, chvíli jsem jim to žral ale pak už to fakt nešlo, hroznej humor a nesympatické postavy. Taková lepší alternativa je The Office, ten je taky trapnej ale tomu se můžete s čistým svědomým zasmát

Gorecki
28.08.2009 10:20:22
on-line

bodo
napozerat nejaky serial da asi viac prace ako pozriet jeden film, ale inak suhlas, tiez mi to tu chyba. Kedysi tu serialy pribudali pomaly kazdy treti den, teraz je to tak raz za mesiac a aj to ide o recenziu nejakej osmej serie uz popularneho serialu.

bodo_
28.08.2009 09:32:49
on-line

Cival
taky offtopic preco sa objavuje tak malo recenzii serialov..? ono by to ani nemuseli byt rovno recenzie stacilo by len vymenovanie a zakladna myslienka recenzie by sa mohli dodat potom ....predtim som sa tu chodieval inspirovat..ale uz dlhsi cas musim hladat kedze tu sa objavuju len serialy ktore uz su rozbehnute

Cival
28.08.2009 02:54:51
on-line

Takhle uzasne diskuzni prispevky psal naposledy darknight. Takze dekujeme.

ChanningT_rocks
28.08.2009 02:33:34
on-line

chlapi, se nehádejte, je to všechno o názoru. Souhlasím s bodo_em

Spazz
28.08.2009 00:31:11
on-line

jop, život s Tinou Fey, to by byla vata.... jsem zamilován...

bodo_
27.08.2009 00:07:59
on-line

Cival: presne tak asi to bude antizmysel...pretoze podla mna ten serial niekedy jasne prekracuje hranice vtipnosti a prechadza do oblasti trapnosti ale samozrejme to je len moj nazor kedze kazdy ma tuto hranicu niekde inde....
Gorecki: ja sa nepovazujem za stamgasta...ja som len uvadzal mena serialov ktore mi prisli vyvazene pocas celej existencie ale toho sa u 30 rock nemusis bat vzhladom nato ze ten serial sa nikam neposuva ci je to klad alebo zapor uz necham na teba..
ale oki nebudem uz to zbytocne roznecovat vy ste fanusikovia ja len nahodny divak..

Cival
26.08.2009 17:58:10
on-line

bodo: Bud mas dokonaly antismysl pro nadsazku, prehnanost, ironii, sarkasmus... nebo proste chapat nechces. Sam ses usvedcil tim, ze si nepochopil, ze sam Tracy napriklad prehrava svoji zalibu v penezich, az se stylizujedo typka, co si je tam lepi. To je pak ale fakt jakakoliv diskuze zbytecna... zvlast kdyz to dvas do kupy s tema Movies...

Gorecki
26.08.2009 17:18:54
on-line

bodo
Jasne, chapem, ja som sa zase nikdy nevedel naladit na tu Friends vlnu. Ako uznavam kvality serialu, ale nikdy ma nedostal natolko, aby som sa stal jeho "stamgastom". A tiez zavidim:)

bodo_
26.08.2009 17:11:28
on-line

tiez mam taky pocit...ale leto pomaly konci takze mozem konecne preladit na nieco nove...samozrejme nic proti....vpodstate zavidim keby som aj ja bol spokojny...

Gorecki
26.08.2009 16:25:33
on-line

ak mas pocit ze humor 30 Rock a Meet the Spartans je co i len porovnatelny, nie to este totozny, niekde je chyba v programe:)

bodo_
26.08.2009 15:31:21
on-line

achaaaa..:) takze Meet the Spartans a Sperhero movie boli filmy o nadsazke .a ja som si myslel ze to bol totalny vyplach...sorry moja chyba...

Gorecki
26.08.2009 15:18:09
on-line

ehm...tomu sa hovori tusim nadsazka?

bodo_
26.08.2009 14:46:19
on-line

co sa tyka stereotypov tak to je vec co mi tam vadi asi najviac...na jednu stranu si zneho robia srandu a na strane druhej... su postavy steretypom niekedy az obludnych rozmerov....ako beriem Tracy ma rad peniaze ale aby musel prist v obleku na ktorom su prilepene peniaze...?

Cival
26.08.2009 14:11:06
on-line

bodo_: Co se tyce ty prvoplanovosti - chtel jsem tim rict, ze bum-prask humoru tam je min nez ne-uplne-hloupyho a casto VELMI PREKVAPIVYHO dialogovyho humoru o terorismu, zaprdenosti Amiku, stereotypech, urovni zabavy apod. Samozrejme na to neexistujou objektivni meritka, presto - i kdyz s tim nemusis souhlasit - tomu urcite rozumis, co tim chci rict.

Zobrazuji položky 1 – 20 z 33

1 2