Bohové reklamy je nová rubrika, se kterou se na TV Zone budete, pokud všechno půjde podle plánu, nezaútočí na nás mimozemšťani a my zvládneme vstávat, setkávat každý čtvrtek ráno. Zaměříme se tu na reklamní kousky, které ve volném čase tvoří významní filmoví režiséři, ale podíváme se i na tvůrce reklam, kteří zatím Hollywood nedobyli.

Dnes je na řadě Michael Bay. A protože zrovna on točí reklamy poměrně hodně, dáme si jen ty, které mají něco společného s auty a ke zbytku se vrátíme jindy.

Jen pro pořádek - Michael Bay na sebe filmové fandy upozornil v roce 1995 akční komedií Mizerové a své kvality potvrdil nestárnoucí Skálou, v níž se Sean Connery a Nicolas Cage museli porvat s partou vojáků-teroristů v Alcatrazu. Pak následoval obří komerční úspěch v podobě Armageddonu a hned nato menší komerční úspěch a pokus o serióznější filmařinu v podobě Pearl Harbor, kde málem zlikvidoval kariéru Bena Afflecka. Naštěstí dva roky poté přišel návrat k osvědčené akční zábavě v pokračování Mizerů, v němž souložily krysy a po autech se házely mrtvoly. Akční sci-fi Ostrov byl komerční průšvih, ale hned po něm se Bay vrhl na trilogii Transformers, která je milovaná i nenáviděná, ale bezpochyby úspěšná. V roce 2014 by měl s roboty natočit i čtyřku, ale ještě mezi tím si střihne malou akční komedii o kulturistech a nepovedeném únosu Pain and Gain, ve které se objeví Dwayne Johnson a Mark Wahlberg.

Ani ve svých reklamách nezapře osobitý styl plný barviček, efektních zpomalených záběrů, epické hudby a vůbec všech věcí, ke kterým se hodí přívlastek "cool". Tady je máte:

Chevrolet:

Lexus:

Mercedes-Benz:

Tak která se vám líbí nejvíc?