Co si budeme nalhávat, seriálová nabídka českých televizí je v posledních letech asi stejně tak lákavá, jako nakažení nějakou pohlavní nemocí. Doktoři na nás útočí z ordinací, vesnic i sanitek, šílené věci se dějí i na tuzemských gymnáziích a špatnou pověst televizních sitcomů brzy potvrdí Milan Šteindler převlečený za ženskou. Ano, Pan Máma opravdu vypadá jako to největší televizní peklo dekády, které mě už teďka straší ve snech. Naštěstí se zde najde také jedna malá výjimka a tou není nikdo jiný než česká pobočka HBO. Ta se do seriálové produkce pustila teprve nedávno, zatím se jí ale daří na jedničku. Jejich Terapie dokázala, že svižné konverzační drama se dá natočit i u nás a ambiciózní minisérie Hořící keř pak svým vizuálem a kvalitou rovnou šoupla do kapsy většinu tuzemských celovečerních filmů. Není tedy divu, že hoši z ne tak obyčejné televize chtějí své štěstí zkusit i napotřetí.


Tentokrát se pustili do třináctidílného dramatu V objetí a stejně jako v případě kecacího sedánku s Karlem Rodenem se jedná o remake izraelského formátu, tentokrát seriálu When Shall We Kiss. Scénář ani tentokrát nenabízí nic dvakrát veselého a bude se zabývat intimními problémy žen i mužů po třicítce a třemi propojenými milostnými trojúhelníky.  Zkrátka téma, které by mohlo placenému kanálu docela sednout. Scénář má pak na starosti jedna z autorek povedeného cyklu Nevinné lži, Tereza Dusová, a režii si nevezme na starosti nikdo menší než nejaktivnější český režisér Jan Hřebejk. Ten do televize zas tak často nezavítá a není proto divu, že si ke své televizní štaci našel i hodně lákavé obsazení. Čeká nás tak nejen jeho již klasická Aňa Geislerová, ale také například Jaromír Hanzlík, Anna Polívková, Lenka Krobotová, Hynek Čermák nebo Jitka Čvančarová. Snad si tedy HBO vytře se všemi těmi doktory zase zadnici.