Bena Afflecka je letos opravdu celý internet. Nejdříve všichni obdivovali jeho velký triumf na letošních Oscarech s dramatem Argo a zhruba před měsícem rozvířil žhavé debaty, když se stal novým představitelem Batmana. Někteří pochvalně kývou hlavou, jiní prskají a vymýšlí přehnané vtípky a petice. Oceňovanému režisérovi je to však asi zatím docela jedno. Kromě posilování pro roli miliardáře z Gothamu ale herec nezanevřel ani na milovanou režii a se svým nejnovějším kouskem zavítá překvapivě do televize.

Se svou seriálovou novinkou The Middle Man, která přistála na stanici FOX, se navíc Affleck vrací tematicky do svého rodného Bostonu, v němž se ovšem protentokrát podíváme do šedesátých let. Zde budeme sledovat osud agenta FBI Rudyho MacAteera, jenž dostane za úkol zlikvidovat místní italskou mafii. Hodlá proto využít také pomoci svého informátora, irského gangstera Mickeyeho Flooda. Jenže Rudy postupem času zjišťuje, že v tomhle souboji nemůže jednat v rukavičkách a pro chycení všech italských bídáků si musí ohýbat a překračovat zákony podle svého. Navíc svými kroky tato netradiční dvojka vydláždí cestu na vrchol nechvalně známými mafiánům z Irska. Prostě téma jak dělané pro režiséra pecek Gone, Baby Gone a Město. Ben Affleck se kromě produkování ujme také režie pilotu, takže minimálně zde bychom se mohli dočkat podobné atmosféry, jako ve zmíněných snímcích. Scénář pak má na starosti televizní veterán Glenn Gordon Caron, který v bedně aktivně řádil již v osmdesátých letech a představil nám například poprvé Bruce Willise v legendárním seriálu Moonlighting. Zní to zkrátka hodně lákavě a dobových kriminálek v amerických televizích zrovna moc neběží. Tak snad nezůstane jen o výborně natočeného pilotu.