Zámořský televizní korporát s nálepkou DirecTV si mezi diváky USA dělá jméno zejména distribucí sportovních přenosů. Vysílá se tu například národní fotbalová liga NFL, závody NASCAR, ale třeba i golf nebo tenis. Lze se zde však dívat i na seriálové pecky od stanic jako jsou CBS, ABC, NBC, Fox, The CW a dalších, které bývají součástí balíčků jednotlivých služeb. Stačí být pravidelným (a ze zákona povinným) plátcem koncesionářských poplatků, a pak už to celé funguje zhruba na principu naší České televize. Teď už se ale konečně dostáváme k tomu nejdůležitějšímu: co mají polonahé baby společného s veřejnoprávní bednou? Zcela nepřekvapivě povedenou reklamní kampaň

Sympatickou tváří DirecTV byl ještě donedávna béčkový herec Rob Lowe. Ten diváky v krátkých spotech nabádal, aby se vybodli na buranské sjíždění seriálových maratonů na HBO, AMC a Showtime, a místo toho raději investovali čas do fandění národním sportovcům přímo z obýváku. Jenomže to bylo před půl rokem, a reklama se musí vyvíjet. Seznamte se tudíž na nových fotografických propagačních materiálech s modelkami Chrissy Teigen, Ninou Agdal a Hannah Davis. Protože ti, kdož se dívají na veřejnoprávní televizi, nejsou na rozdíl od fanoušků Hry o Trůny žádní zaprdlí ňoumové!