Do diskuze mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé.


Zobrazuji položky 1 – 20 z 34

1 2

TedGeorge
28.10.2016 08:51:55
on-line

Super topky. Obe. Dobra prace, precteno jednim dechem

hroubek
26.10.2016 14:33:12
on-line

Jinak děkuji Nazgulovi, že zmínil super konec SoA, který je výborný(konec šesté řady je lepší), ale to finále se povedlo na výbornou.

RainMakeR
26.10.2016 13:52:42
on-line

LOST
sledoval jsme to, těšil jsem se na každej díl, ale to finále ? Nechápu. To je vážně ten tlusťoch všechny snědl ?
A Přátelé si dávám 1x do roka komplet. Tenhle seriál je prostě pořád bezkonkurenční.
Občas si rád pouštím na youtube best of Chandler Bing :-D

Určitě bych našel i další povedený konce, Stargate, Battlestar Galactica ...
PaR mám nedokoukanou poslední řadu asi půl roku a Studio 60 musím nakoukat asap (Perry je bůh ) :-)

Spike_1
26.10.2016 00:49:04
on-line

M.a.t.t.
Angel měl skvělý poslední díl, ba celou sérii. Hodně věcí se uzavřelo a konec byl opravdu emotivní i skvěle vygradovaný, i ta slzička ukápla (Wesley). Ale takové masivní cliffhangery, jakého jsme se dočkali v závěru moc rád nemám, mám radši děje uzavřené Ale navazující komiksová řada mi dala odpovědi co bylo dál, takže kritizovat nebudu. A ten konec 5. řady je alespoň symbolický, tedy nekončící bitva se zlem.

U Firefly je to podobné jako s Dollhousem - tam, aby měl seriál nějaký konec, museli vše dohonit během druhé série, po zrušení Firefly zase natočili jako zakončení rovnou film. V obou případech to byla taková z nouze ctnost, protože původně měly být seriály o dost delší a ucelenější, ale v rámci možností a omezení se s tím tvůrci poprali jak nejlépe mohli a oba konce byly uspokojivé. Tohle rozhodně oceňuju, že i když nadutí producenti zruší kvalitní seriál, stejně se najde někdo kdo to nevzdá a dá fanouškům aspoň nějakou satisfakci. Za tohle, jak na diváky nekašle, mám Whedona a jeho tým opravdu rád a v mém pomyslném žebříčku oblíbených tvůrců ho mám na nejvyšších příčkách.

U Lost uznávám že poslední díl může fungovat emotivně (však je taky poslední, a to vždycky bývá nostalgické) bohužel právě proto že celá šestá série byla slabá tak jsem si ho ani tak neužil tak jak bych rád... Ono je ale fakt, že ani sebedokonalejší finální díl by prostě nemohl tak úplně vymazat pachuť po té poslední řadě...

M.a.t.t.
25.10.2016 23:54:25
on-line

Spike_1
Koniec Angela je fantasticky. On je totiz svojim sposobom uzavrety a naznacuje, ze boj proti zlu nikdy neskonci. Skutocne ide o jeden z mala finalovych dielov, kde toto dokazem tolerovat a nevadi mi to. U Firefly je to pravda o niecom inom, tie diely boli mimo ine aj prehadzane a ako posledny mal byt odvysielany uplne iny. Ani to by na tom pravda nic nezmenilo, ale ako finale zase funguje Serenity, ze.

A Lost mal skvele finale, akurat slabsiu poslednu seriu. Akonahle som sa naladil na to, ze sa nedockam odhalenia viacerych zahad, tak som musel uznat, ze ten diel fungoval vyborne

Spike_1
25.10.2016 19:50:59
on-line

Merlin
Já mám Lost taky stále dost rád (stačí mrknout do diskuse k Top 5 nejhorší konce) ale ten konec prostě za dobrý nepovažuji. Zakončit seriál stejným záběrem kterým začal, to samo o sobě prostě dobrý závěr nedělá. Nevím jak ostatní, ale já a lidi se kterými jsem Lost souběžně sledoval jsme záhady řešili stejně jako postavy, ne-li víc. Ta cesta byla sice krásná a rád na ni vzpomínám, cíl ke kterému směřovala byl ale slabý. Beru jestli tvůrci v samotném závěru chtěli klást důraz na postavy, proti tomu nic. Dát ty odpovědi až na druhou kolej, klidně, ale musí tam být. Ale vystavět seriál na otázkách a pak nedat odpovědi? Tím ten seriál popírá sám sebe. Zamotat se do toho všeho a pak z toho vybruslit tím "no, ono to celé bylo stejně hlavně o postavách, takže nemáme zapotřebí vysvětlovat všechny záhady co jsme vymysleli abychom udržovali napětí (protože odpovědi stejně neznáme)" to vážně není umění. Kdyby se Westworld vykašlal ve svém závěru na záhady a odpovědi a argumentoval postavami, sežrali byste mu to? Já taky ne. Když po devíti letech skončilo HIMYM, přičemž celý seriál byl o hledání Matky a v závěru tvůrci ucukli a "Fuck you! Celé to ve skutečnosti bylo o Tedovi a Robin!" mám z toho mít jako divák radost? Znovu - ne. Postavy z Lost jsem miloval a milovat budu, že závěr byl hlavně o nich beru, ale lenost a ignorance scénáristů kteří vše ostatní zametli pod stůl, tu ani jako (nebo spíš především jako) velký fanoušek tolerovat nemůžu.

casey
25.10.2016 19:20:27
on-line

do_Od
To ja neumim. Neumim se vracet ke starsim vecem, kdyz se na me porad vali tolik novych...

Merlin
25.10.2016 19:11:09
on-line

Ale objektivně - i když se vám Ztracení nelíbili, musíte uznat že zakončit seriál úplně stejně, jako jste ho začali (jen obohaceni o všechnu tu životní zkušenost), je jeden z nejlepších možných konců, ne?
Jak se někdy říká - dobrý příběh začíná tam, kde končí...

Merlin
25.10.2016 19:08:34
on-line

Loooost!
Závěry seriálů jsou vždy dojemné, ale pouze u konce Ztracených jsem opravdu brečel. Neříkám uronil slzu, říkám brečel.

Seriál jsem miloval od prvního dílu (všechny prvky a motivy v něm mi prostě sedly), a i přes kolísající kvalitu se to nezměnilo, protože tohle je prostě hlavně seriál pro lidi, kteří chápou, že otázky jsou mnohem zajímavější než odpovědi. Ale závěr byl dokonalý pro každého fanouška a ostatním zklamaným divákům možná i trochu pomohl připomenout si, že nejdůležitější je cesta a postavy, se kterými jsme ji prošli (jen se zamyslete - kolik času v seriálu jsme trávili u záhad, zvratů a konspirací a kolik jsme trávili vyprávěním příběhů jednotlivých postav?).


Nazgul
25.10.2016 15:49:42
on-line

Konce a seriály
Lost - vše jsem napsal již v minulé diskuzi, za mě seriál pěkný, první dvě sezóny bych kdykoliv zhltnul znovu a další dejme tomu bez větších potíží dokoukal. Ale prostě nemůžu souhlasit s tím, že ten závěr je povedenej, ale je to jen můj názor a nikomu jej nevnucuji, nechci se tu zase s někým hádat.

Ostatní seriály ve výběru jsem neviděl, ale třeba to Breaking Bad mě docela nalákalo, abych to napravil.

Co se povedených závěrů seriálů týče, mě se líbil Shield, Sons of Anarchy, Řím, Spartakus, které tak nějak celé seriály šly k promyšlenému závěru a uspokojivě skončily. I když u Říma a Spartaka to bylo dáno historickými okolnostmi, takže nešlo až tak co zkazit.

Seriály a minisérie, co jsem určitě viděl celé:
Akta X, Lost, Prison Break, Shield, Sons of Anarchy, 400, Flashforward, Invasion, JAG, Star Gate SG-1, Star Gate Atlantis, Star Gate Universe, Řím, Spartakus, Over There, Generation Kill, Bratrstvo neohrožených, Pacifik, High Incident, Sirens, Vilém Tell, Covington Cross, Jericho a určitě by se našlo pár dalších na které jsem si nevzpoměl

Momentálně pravidelně sleduji Hru o trůny a Vikingy. Jinak raději dávám přednost již právě ukončeným seriálům, které si seženu a pak je shlédnu celé, aniž bych musel čekat roky na novou sezonu. Je jich ještě spousty, co bych rád viděl, ale nevěnuji tomu už tolik času.

Spike_1
25.10.2016 11:53:07
on-line

M.a.t.t.
Jasně, nikdo se netváří že by poslední řady byly bez výplňových dílů (i když i ty mě leckdy bavily). Tak to ale bylo od začátku, že se střídaly epizody skvělé s průměrnými a občas i nějakou tou opravdu WTF, takže jsem ani nečekal že se to nějak drasticky ke konci změní, to byl zkrátka standard seriálu. To platí i o poslední řadě, která rozhodně nebyla bez kazu a horší či zbytečné díly se také našly, ale zase mi osobně přišla lepší než ta devátá, takže celkově jsem byl spokojen. U toho finále máš pravdu, kdyby ti ty postavy byly ukradené, jasně že si ho tak neužiješ, ale o tom to přeci je

Whedonovy seriály co konec mají jsou zakončeny dobře, viz. Buffy a Dollhouse. O Firefly jsem se nezmínil, protože to je zakončené celovečerákem, takže se to jako seriálové zakončení nepočítá A Angel, ten měl konec otevřený. Pamatuju si jak jsem byl naštvaný že se nedozvím jak to dopadlo, a jen co jsem zjistil že existují navazující komiksy (samozřejmě jen v angličtině) hned jsem je začal skupovat - i sdalšími komiksovými sériemi Buffy. Co následovalo po konci 5. řady Angela jsem se tak sice dozvěděl, ale provázané série Buffy/Angel vychází doteď. a z finančních důvodů jsem si musel dát před časem přestávku. Ono se mnohdy nestačí skupovat ani to co vychází u nás. Firefly/Serenity rozvíjející a navazující komiksy nebyly problém, těch je málo. Mít na to všechno finance, pustil bych se i do Smallville season 11 která v USA už dlouho vychází, ale to všechno chce čas... Hodně seriálů prostě pokračuje i poté co skončí v TV, a když chce člověk vědět co je dál, musí holt trochu zainvestovat

M.a.t.t.
25.10.2016 10:06:04
on-line

Spike_1: Smallville je moje guilty pleassure, ale kvalita bola cely cas strasne nevyrovnana. To platilo aj o poslednych seriach, kde mi obcas diely prisli super, inak bud len fajn, alebo hrozne. Finale mi, pravda, prislo skvele a emocionalne, ale ci to nebude i tym, ze mi tie postavy za tak dlhy cas proste museli trochu prirast k srdcu

Vyborny koniec mali aj serialy Spartacus, v zasade aj Banshee (vzhladom ku slabsej kvalite 4 serie), Battlestar Galactica, za mna aj Alias (ale poznam aj niekoho, koho nastvalo) A Whedonove serialy detto, tie slabe konce nemaju


do_Od
24.10.2016 21:41:24
on-line

casey
easy, začneš první epizodou - dalších pár dní nemáš žádnej společenskej život (takže vlastně nulovej rozdíl oproti předchozím týdnům) a končíš rozlučkou v bytě a odchodem na poslední kafe. Ty epizody mají 20 minut a když je miluješ, není co řešit.

(btw. teď vážně, na plno seriálů / filmů koukám opakovaně víckrát do roka, často i místo toho, abych vybral něco, co jsem ještě neviděl. prostě jistota je jistota)

xxendxx
24.10.2016 21:03:23
on-line

dik... namisto sledovani novejch veci a restu si zas budu muzet zopaknout Scrubs... a hned potom 70s a Ruler of engagement :D

casey
24.10.2016 18:06:06
on-line

Kdyz jsem se ted dival, tak nejakych 52. Nepocitam, ty ktere jeste nejak bezi (Trpaslik, Akta X, Twin peaks,...). Až trochu děsivé číslo. Ale už to z časových důvodů omezuju. A taky se na ně většinou nedívám víc než 1x. (nejvic casu zatim zabrali Simpsni (skoro 10 dni), SG-1 a Akta X (přes 6 dni cisteho casu))

Jak realne funguje, ze se nekdo alespon 1x do roka diva na vsechy Pratele?

Jinak mi prislo slusne jeste finale Californication.

Spike_1
24.10.2016 16:37:56
on-line

Hon2ar
Pravda, ta "devátá série" Scrubs jakoby byla už z úplně jiného seriálu... Ta mi to trochu zkazila, ale konec 8. řady jako zakončení seriálu je parádní... a 'Book of Love' Petera Gabriela tomu nasazuje korunu. K dokonalosti tomu chybí jen vymazat z paměti tu 9. řadu.

Hon2ar
24.10.2016 16:12:03
on-line

Scrubs
Nemělo by se zapomínat ani na konec 8. série SCRUBS (My Finale), které bylo myšleno jako konec celého seriálu a patří k nejlepším a nejemotivnějším seriálovým koncům všech dob. Došlo k rozloučení se všemi, kteří Scrubs prošli
a následně se i uzavřeli osudy hlavních hrdinů.

Následující devátá série už s původními osmi měla málo společného a proto je My Finale pro mnoho lidí opravdovým rozloučením s postavami a seriálem.

Spike_1
24.10.2016 14:44:43
on-line

Oprava
Oprava - S09E15 "Escape"

Spike_1
24.10.2016 14:42:26
on-line

Viral
S těmi záporáky souhlas, Brainiac byl skvělý. Dobrý byl též Bizzaro, i když se tu moc neohřál. Na to abychom si více užili Doomsdaye asi nebyly finance, ale aspoň ta linie okolo Davise Blooma mi přišla nosná a dostatečně zajímavá. Naopak od Zoda by divák čekal hodně, ale postava i herec naprosto nevýrazný (až v S10E19 Dominion pobral trochu toho charismtu). A Darkseid jako takový loutkář spíš než dobyvatel mi nevadil, jen to zúčtování - no comment.
Nikdo samozřejmě netvrdí že desátá řada je bez kazu, ale každá série obsahovala větší či menší množství vatových epizod tak jsem ani nečekal že season 10=co epizoda to pokrok v ději. U S10E06 "Harvest" jsem taky kroutil hlavou, ale musím se přiznat že u S10E15 "Fortune" jsem se bavil královsky Jednou za čas taková humorná epizoda neuškodila, on se seriál většinou stejně nebral moc vážně takže to nebylo ani moc rušivé. S06E15 "Escape" mě zas nijak ze židle nezvedlo, jen jsem s mírným WTF výrazem zvedl obočí co to má být... ale kdyby se hledalo, podobných podivných dílů se napříč celým seriálem najde víc, ale vata to byla jak vyšitá, to zas jo.
Samozřejmě lepší by bylo kdybychom si tam toho Supermana užili více, ale zase chápu že seriál se nejmenuje "Superman" a tak si ho chtěli tvůrci nechat jako takový bombónek na závěr. Ve finální epizodě se sice mohl prolétnout víc a s tím Darkseidem se to mohlo pořešit o dost líp, ale kromě toho nemám co bych závěru jinak vytknul. Jako tečka za seriálem to fungovalo parádně, takhle důstojně by seriály měly odcházet,

Viral
24.10.2016 13:25:36
on-line

Spike_1
Tak úplně hejtovat bych Smallville nechtěl, přece jen jsem u toho vydržel dostatečně dlouhou dobu a uznávám, že ten závěr asi o moc líp udělat nešel. Tomu seriálu dle mého hrozně uškodilo, že nemohli tvůrci ani ke konci poslat Clarka pořádně do vzduchu komplet kostým a podobně; vyřízení posledního záporáka také raději mlčet (vůbec, když to vezmu ze široka, tak z celé supermanovské mytologie z těch antagonistů nejlépe vyšel kromě Lexe asi už jenom Brainiac). Jinak teda k desáté řadě celkově - čekal bych nějaké větší tlačení na pilu, osudovost a podobně, koneckonců se na to tvůrci mohli dostatečně připravit, bohužel nás čekaly i úplné filler epizody typu S10E15 (Fortune), což byla v podstatě obšlehnutá Pařba ve Vegas nebo jedna z nejvíc WTF epizod ever S10E06 (Harvest), ke které asi ani nemám sílu cokoliv psát. Samozřejmě absolutně "nejlepší" epizoda tohoto typu je S09E15 (Escape), která obsahuje mj. ducha vyvolaného ze zakletého obrazu, fakeový močál a značně divácky vděčný rozhovor Clarka s Chloe o tom, že už může spát s Lois, protože na to trénoval v Pevnosti... (vážně, podívejte se na to!).

Jinak ohledně nejlepších konců jsem ještě zapomněl na Person of Interest, tam to uzavřeli naprosto parádně!

Zobrazuji položky 1 – 20 z 34

1 2

© Copyright 2000 – 2018 Všechna práva vyhrazena.