Strana 3 z 4

1 2 3 4

O absenci upoutávek a marketingové strategii

Asi jste si všimli, že si není čeho všimnout. Městečko Twin Peaks má premiéru za týden a zveřejněné záběry by se daly spočítat na prstech jedné ruky. Je známo, že když si Lynch vyjednával podmínky smlouvy se stanicí Showtime, jedním z jeho požadavků byla naprostá kontrola nad veškerým marketingem.

Absence hlavního traileru s nástinem příběhu se může v dnešní době zdát jako sebevražedný krok. Jak může seriál konkurovat ostatním televizním hitům sezóny, když neukáže potenciálním novým divákům nic z toho, na co se mohou těšit? Je snad nové Twin Peaks zamýšleno čistě pro fanoušky původních sezón? 



Odpověď je jednoduchá. Lynch & Frost prostě nehodlají přistoupit na současnou „hru“ a zvolili podobnou strategii jako na počátku 90. let. Twin Peaks nebylo úspěšné díky dlouhé marketingové kampani. Uspělo díky své kvalitě a neotřelosti. Seriál nabídl divákům něco nového a právě o tom tehdy začali všichni mluvit.

Přesně od toho se bude odvíjet úspěch třetí řady. Dokáže novým divákům nabídnout něco jiného (a lepšího) než konkurenční seriály? Na první pohled se to může zdát nemožné, ale při bližším zkoumání současné televizní zábavy si můžeme všimnout určité standardizace výroby a stále větší konvenčnosti i v případě stanic jako je HBO nebo streamovací služby Netflix. Lynch & Frost nikdy nehrají na jistotu a mají šanci znovu otřást základy televizní zábavy a nabídnout něco nového. Nechme se překvapit.

Strana 3 z 4

1 2 3 4