Do diskuze mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé.


Zobrazuji položky 21 – 40 z 121

1 2 3 4 5 6 7

DarkrayCZ
25.08.2017 00:58:23
on-line

Nazgul
To co pišeš o Ztracenejch jsou jen fámy. Suce to neměli naplanovany až dokonce, ale fanouskovske teorie nepoužívali. Navíc většina věci se tam dala domyslet, třeba ta noha, kdysi tam žili lidé, kteří to uctivali.

Zpátky k věci. Zažil jsem pár momentů u seriálů co se mi líbí, kdy jsem si řekl to mohli udělat jinak, ale vždy to bylo vicer méně v normě, tady to bylo proster decentní a já proti těm řetězům nic nemám, jen by bylo podle mě lepsir kdyby vylétl, to neberu jsko chybu, ty řetězi mohli sebrat třeba v nějakém opuštěném čímsi na severu.

Ale mě nepřipadá dementni. Cituji tvůj komentář ,,Tak si řeknou, co kdybysme sebrali tyhle oblíbené postavy, protože pro Ohaře a Berika nemáme využití, ale diváci je mají rádi, proto jsme je oživili (v knize je Ohař zatím mrtvej a nic nenasvědčuje, že naráz bude stavět někde nějakej kostel, či co to tu předváděl, naopak tam další postavy jeho smrt potvrdily), tak je pošleme na sebevražednou výpravu za zeď pro mrtvýho a pak je bude muset zachránit drak a toho sundá NK, to bude skvělý a prostě to tam daj a neviděj, jak je to v kontextu předchozích serií dementní, protože nejsou Martin."

Mě připadá dementni to provedení. Mphli zo celé udělat bez těch log. lapsů.

Nazgul
25.08.2017 00:37:14
on-line

DarkrayCZ
Teď večer si hned podobnou scénu nevybavím, měl jsem teď období, kdy jsem neměl moc na seriály čas, tak mám v paměti momentálně jen GoT a Vikingy, z těch co nejsou ukončené, ale prostě nevěřím, že si v žádném seriálu nezažil moment, kdy by sis stejně jako teď neřekl, proč to daná postava neudělala jinak, logičtěji.

Zase, když bych si na něco vzpomněl, napíšeš, že to pro tebe není kvalitní seriál atd., tohle už je subjektivní výběr, co je kvalitní seriál, proto jsem použil podobnou situaci z nejlepšího dílu této serie, kdy podobně nelogické rozhodnutí dělá Daenerys a nikde jsem nepsal, že ty bys psal, že je to logické. byla to otázka, jestli ti to přijde logické, Myšleno, jakože i v předchozích dílech ne vždy jednaly postavy logicky.

Nazgul
25.08.2017 00:27:25
on-line

Valyrijská ocel
Dá se roztavit, ale zpracovat jí umí jen pár mistrů, co zná dávné postupy z Valyrie. A taky jí neuměj vyrobit, proto museli roztavit velkej meč, aby z něj udělali dva malé a proto je těch mečů pár a nemá ho každej druhej, jako meč z běžné oceli.

Nazgul
25.08.2017 00:23:03
on-line

DarkrayCZ
Kurva, já vážně nechápu, proč se chceš pořád hádat, když vesměs máme k dílu úplně stejné výhrady? Se vším, co píšeš souhlasím, jen nemám tak radikální postoj a jsem řekněme ochoten tolerovat tvůrcům určitou míru demence, když to tak nazvu, protože to je u podobných seriálů běžné, že například hl. postava přežije něco, co by normální člověk nepřežil. Myslím tím, že nebudu řešit kraviny typu, kde se vzali řetězy, protože to absolutně nebude mít žádnej vliv na další dění, prostě si jen řekli, že to bude epicky vypadat, nic víc od toho tvůrci nečekali. Stejně jako tobě by se líbilo, kdyby drak vyletěl a určitě by to bylo lepší, tak oni si třeba řekli, že by si lidi říkali, že kopírujou Warcraft a nemaj vlastní nápady a tak to třeba zavrhli, já jim do hlav nevidím.

Evidentně mi přijde, že dost věcí teď vymejšlej na koleni, jako kdysi třeba tvůrci Lost (pochopil jsem, že tento seriál se ti asi líbil), kteří taky každej díl přidávali třeba záhady, protože jim třeba přišlo, že to bude super, když tam daj obří nohu sochy se čtyřmi prsty a pak už se o ní v žádné další epizodě nezmíní odkud se tam vzala atd., sami pak přiznali, že spoustu věcí do seriálu dali, protože jim to přišlo super a věděli, že to lidi bude zajímat, ale vůbec nevěděli, co s tím budu dělat dál a kolikrát to pak natočili, podle nějaké divácké teorie atd., protože prostě vůbec neměli připravený vysvětlení toho, co tam dali a vymejšleli to až podle reakcí na internetu při psaní další sezóny. Je to už je hodně mimo téma, ale přijde mi to tady podobné. Maj třeba kostru od Martina, co se má stát, že třeba plánoval, že se NK zmocní draka a překoná nebo zničí s ním zeď, ale už je na nich, aby si vymysleli, jak se to stane. Tak si řeknou, co kdybysme sebrali tyhle oblíbené postavy, protože pro Ohaře a Berika nemáme využití, ale diváci je mají rádi, proto jsme je oživili (v knize je Ohař zatím mrtvej a nic nenasvědčuje, že naráz bude stavět někde nějakej kostel, či co to tu předváděl, naopak tam další postavy jeho smrt potvrdily), tak je pošleme na sebevražednou výpravu za zeď pro mrtvýho a pak je bude muset zachránit drak a toho sundá NK, to bude skvělý a prostě to tam daj a neviděj, jak je to v kontextu předchozích serií dementní, protože nejsou Martin.

DarkrayCZ
25.08.2017 00:16:58
on-line

Ironhead, Nazgul
Hele, nesvadej to na draky, ti za nic nemůžou. To spíš jejich královna to nemá v hlavě v pořádku :D Jak jsem psal mohli to draci na WW vyzkoušet.

Nazgul
Bez urážky píšeš blbosti valyrijska ocel se dá rozravit, viz kniha Bouře mečů a 4 serie 1 díl.

Nazgul
25.08.2017 00:00:28
on-line

Bílí chodci
A my víme, že nejdou zabít dračím ohněm? Vždyť to skutečně nikdy nikdo nezkusil. Ví se, že jdou zabít dračím sklem a Valyrijskou ocelí, protože to vyčetl Sam v knihách a tam to bylo, protože je to vyzkoušené.

Ale pokud vím, tak Valyryjská ocel je také skoro nezničitelná, ale dračí oheň jí roztavit dokáže, myslím, že jsem to někde četl, jestli píšu kraviny, tak se omlouvám, jen tím chci říct, že to, že NK projde malým dohořívajícím ohníčkem a ten pohasne, neznamená, že by přežil plný zásah ohnivého proudu nebo alespoň bílý chodci třeba ne. Zatím to nikde nebylo jasně řečeno, že by to někdo s drakem zkoušel a nefungovalo to.

Co jsem četl na Edně nějakou tu historii, tak kdysi na drakách zdaleka nelétali jen Targaryeni, na draku může létat kdokoliv, koho si ten drak vybere, že ho na sebe pustí a vytvoří si s ním vztah. Naopak i některé targaryeny draci spálili, když si je chtěli osedlat a oni si je nevybrali, takže teorie o nějakém vycítění, že je Jon Targaryen je další ultrakravina.

Ironhead
24.08.2017 23:16:41
on-line

To jo, ale na to ze chodce muze zabit draci sklo a vylyrijska ocel prisli behem deje proste postavy tak, ze to yzkouseli a ono to vyslo. Draci ohen pokud vim vyzkousenej nemaj a nikdo jim nikdy nerek, ze to nefunguje, takze by to imho asi kazdej aspon skusil a teprv kdyby to nezabralo by teda vedeli, ze je to zbytecny... ale pokud vim zadnej manual k WW z bestiare Draciho doupete nemaji, aby vedeli co na ne zabira nebo ne :_) Ale to uz resime vazne kraviny... nicmene logictejsi by v ramci deje bylo, kdyby na ne aspon jeden drak plivnul
Ale ono v ramci bitev serialu maj vubec divnou taktiku, msito aby v prvni rade nicili velitele a dustojniky, protoze bez nich se kazda ramada rozsype jak domecek z karet (nejen ta nemrtva) tak pravidlene nicej vozy se zasobama nebo pesaky a velitelu si v podstate nevsimaji... takze z taktiky maji u mne nedostatecnou :_)

DarkrayCZ
24.08.2017 21:28:08
on-line

Ironhead
Mrtvi se daji zabit jen ohněm, úplně. WW se dají zabít jen dračím dračím sklem. Nevím jak v seriálu, ale v knížce je myslím jasně řečeno že WW jdou zabít jen dračím sklem, proto postavy tolik řeší kde najit dračí sklo. Ale mohli to draci alespoň zkusit, to by se NK mnohem hůř mířilo.

Ironhead
24.08.2017 19:38:40
on-line

DarkrayCZ
Ad. "WW se nedají zabít ohněm."

Njn ale jak to postavy v serialu vedi, kdzy to ani nevyzkouseli a o WW nikde nic nestudovali? :_)
tzn. ze to vedet nemuzou...

DarkrayCZ
24.08.2017 16:51:07
on-line

LordBerik
WW se nedají zabít ohněm.
Neměla žádnej smysl. Jak mohli zabít NK když jich nebylo ani 10. Vždyť celá výprava byl nesmysl. Sami tvůrci rekli že dlouho přemýšleli jak někdo může přežít setkání s tak početnou skupinou mrtvých.Zajimavy že to nenapadlo ani postavy v seriálu.

LordBerik
24.08.2017 16:39:33
on-line

Mě zase přišlo, že nějakej ten drak mohl sesmahnout skupinku WW v čele s NK rovnou. Byly tam tak krásně nachystání. Jeden dračí ohníček a bylo by po všem.

No a další věc. Měla výprava Berica za zeď nějaký vyšší smysl? Myslíte, že bylo jeho úkolem zabít NK jak naznačil on sám anebo celá ta výprava byl berlička scénáristů, která není úplně domyšlená jako u jiných věcí co se v téhle řadě dějí?

DarkrayCZ
24.08.2017 14:30:44
on-line

FallenMaia
Já jsem nikdy nepsal že mi ty retezi nedavaj smysl. Jako sice nevím kde je vzali, ale nějak mě to neštve. Me štve jen ta nelogika u chovani postav, chovani prostředí (1000 let zamrzlej led praskne) a režie toho dílů. Což jsou ty nejdůležitější věci, nějaký řetězy jsou mi volný.

spoilerepictejsi by bylo kdyby drak vylétl

Ironhead
24.08.2017 13:15:32
on-line

FallenMaia
Co tam bylo bych neresil, myslim ze to nersili ani autori. A ze to bylo pomerne male jezyrko, co do vodni plochy je hlavne tim, ze se jim muselo z vetsi casti vejit jako kulisa do studia, kde to nataceli... A ono teda jedna z mala scen, kteoru nataceli venku v opravdovy zime byla ta, kde se Jon snazil Jorahovi vratit mec, pac v ty scene bylo videt, ze jsou opravdu nekde kde je mraz a pri kazdym slove a vydechu jim sla "para od ust", potom uz nejak bohuzel vetsinou ne, coz bylo taky malinko divny...

A tohle pobavi... Beric Dondarrion, best swordfighter in Westeros.

FallenMaia
24.08.2017 11:07:11
on-line

Ironhead
Ja viem že to moc nedáva zmysel, ale skôr je zaujímavé že tam je nejaké podivné mólo pri nejakom podivnom jazere uprostred zamrznutej krajiny kde široko ďaleko nič nieje. Premýšľam na čo to tam vlastne bolo?

Ironhead
24.08.2017 11:01:32
on-line

FallenMaia
No jo, mas pravdu... toho sem si nevsimnul... sice ani to moc nedava smysl, aby tam byly takovyhle retezy o takovy delce... to by tam musel bejt potopenej Titanic nebo letadlova lod :_) ale OK, tohle celkem beru, ze teda tam ty retezy byly je rozhodne lepsi nez, ze si je nosili sebou nebo si je naraz ukovali :_)

FallenMaia
24.08.2017 10:56:12
on-line

Ironhead, DarkrayCZ
Vy máte aký názor na to mólo? Pozerali ste to video čo som sem dal? Čo to tam robí uprostred ničoho?

Ironhead
24.08.2017 10:56:11
on-line

Jinak dalsi fanousovska teorie o tom, ze Dany na dracich je nasla za zdi okamzite ikdyz bylo zatazeno a snezilo (viditelnost v takovym pripade pomerne mizerna) proto, ze Drogon poznal v Jonovi targeriena a byl na nej uz mentalne napojenej, je taky nesmysl. Protoze hned nato kdyz Jon jel sam zmrzlej na kost zpatky ke zdi, tak si draci vesele litali nad zdi a zadny napojeni na Jona neexistovalo, jinak by ho asi logicky drak/draci doleteli zachranit (aneb drak rychlejsi jak kun strycka Benjena, idkyz kdo vi, ten kun se umel taky zhmotnovat kde bylo prave potreba :_).

Ironhead
24.08.2017 10:50:51
on-line

Sweat55
"A proč se řeší jestli měli oštěpy nachystaný nebo ne? WTF?"
Ostepy se resi proto, ze na jejich zaklade nekteri fanousci postavili teori na obhajobu logiky toho dilu a boji nakonci, ze to byla od NK a WW pripravena past na draky, protoze vedeli ze priletej... a jako nezvratnej dukaz maji byt prave ty ledove ostepy ;) A ja rikam, ze to je blbost brat tohle ajko dukaz cehokoli, pac tenhle ostep uz mel v ruce prvni WW hned v prvni serii serialu. A jako zbran to pouzivaj vicemene vsichni WW. To je cely.

Ironhead
24.08.2017 10:45:39
on-line

Mne na tom fakt stve, ze mi tim scenarem kazej oblibenej serial, kerej byl hodne sezon velmi kvalitni. A pritom ted jsou na tom videt ty penize i spousta prace a zabiji to jen ten scenar s plno chybama, oslima mustkama a deus ex machinas (coz je pokazdy jen berlicka neschopne postavenyho pribehu), kery tam proste driv nebyly a neni to jen pouhy zrychleni deje, to bych v pohode prezil a mozna i uvital, ale jsou to proste kraviny i na fantasy zanr a pritom bylo imho celkem lehky si to ohlidat nebo ty jednotlivy zapletky napsat jen malinko jinak a davalo by to vsechno porad jeste smysl.

FallenMaia
24.08.2017 10:43:20
on-line

Vám vravím že tie reťaze tam už boli na nejakom móle alebo prístave alebo čo to je. Ak si pustíš toto video tak v čase 2:07 ako ťahajú toho draka si všimni že je tam nejaké drevenné rozbité mólo a tam je tá reťaz omotaná. A potom v čase 2:33 skočí záber z vrchu ako ho stále ťahajú a úplne vľavo je vidieť to mólo, v tomto videu to je trošku odrezané sa mi zdá, v originále tam bolo vidieť ešte lepšie. Schválne si to všimnite a vyjadrite sa k tomu hoši

Zobrazuji položky 21 – 40 z 121

1 2 3 4 5 6 7

© Copyright 2000 – 2017 Všechna práva vyhrazena.