Do diskuze mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé.


Zobrazuji položky 1 – 20 z 55

1 2 3

DarkrayCZ
04.09.2017 22:42:35
on-line

Kostěj
To víš, jsem drsňák. Mmch původně jsem chtěl Darthray, ale řekl jsem si že zas takovej fanda Star Wars nejsem, tak jsem to dal takhle a používám tuhle přezdívku od 8. třídy a nějak se mi nechtělo vymýšlet novou, navíc pěkně zní :) Jinak díky za tvůj velmi obohacujici příspěvek.


A jestli ti uniklo, že to bylo Kings landing, tak radši v tom nehledej chyby, protože s tvoji pozorností je to hodně špatný a to neber jako urážku, ale tam bylo jasně vidět že je to KL.

Kostěj
04.09.2017 12:30:37
on-line

Pravda, ale na jeho obranu je třeba poznamenat, že přiletět takovej drak, sudy s hořlavinama za hradbama jsou poslední z jejich problémů

Ironhead
04.09.2017 11:06:00
on-line

Ale vojensko/taktickej smysl od Brona nedavalo hromadeni sudu s horlavinou (smulou) za a na hradbach mezi svoji armadou, kdyz druha strana ma draky chrlici ohen a Bron sam videl, co jeden drak dokaze :_)

Kostěj
03.09.2017 17:07:24
on-line

Hosokawa
Jo. Hele, uniklo mi, že šlo o King's Landing. No tak jo, to už smysl celkem dává.

Hosokawa
03.09.2017 16:05:29
on-line

Kostěj
No ta armáda tam byla zaparkovaná, aby Cersei náhodou nejeblo a Dany + její boys nerozsekala na mraky. Jasně, že Bron moh říct něco jako "Když to jednání selže, tak sme v hajzlu", ale scénáristi jsou nějak skoupý na slovo.

Ono už to dobytí Highgarden byla totální hovadina. To by v životě takhle z chodu nedali. A přitom stačilo kdyby Jaime řek "To bylo super jak nám Tarlyho lidi otevřeli brány". No tak ne...

Kostěj
03.09.2017 14:07:53
on-line

Já teda s dovolením přeruším DarkRayovu diskuzi (ale připomněl mi jak si každej v prváku na střední dával přezdívky obsahující Dark a připadal si děsně drsnej , tak aspoň za to dík) a nadhodím něco, co mě totálně zmátlo a úplně každej to ignoruje - co měla sakra znamenat ta úvodní scéna?


Bron a Jaime se chystají na obléhání, venku stojí Grey Worm s armádou (posledně když jsem o nich slyšel, byli v pasti v Casterly Rock), přicválají Dothrakové, zkrátka nevypadá to dobře - STŘIH.
O chvilku později se všichni zúčastněný vykecávaj v King's Landing. WTF?

martin.pochman
01.09.2017 12:39:30
on-line

Nazgul
Mne prijde zajimava teorie, ze Night King je vlastne Bran.

To bude twist na konci serialu, ze Night King vsechny povrazdi, Bran se to bude snazit zachranit nakym "vyletem" do minulosti a posledni zaber bude odhalujici, ze Bran se vlastne stal Night Kingem. A diky cau, pujdu s otevrenou hubou do kolen a hodne nelogickych veci zacne davat vetsi smysl.

Taky bych se nedivil i kdyby Bran the Builder (ten co postavil zed) je vlastne taky tenhle Bran. Sice bych nechtel, aby to takhle dopadlo, protoze tady ty hratky s casovyma rovinama nemam obecne moc rad, ale stat se to muze. Kdo by tusil pred ctyrma sezonama, ze Jon je vlastne Targaryen a budou solichat se svou tetou

DarkrayCZ
30.08.2017 21:50:33
on-line

vzecphd
Doufám že máš pravdu,vlastně i přes to že mě 7. série dost zklamala, tak mě zajímá jak se tvůrci poperou s 8. ne že bych se těšil, ale trocha zájmu tam je.

Hosokawa

Tak vzhledem k tomu že scenaristi napíšou sezonu ani ne za rok a Martin už píše 6 let, tak to musí být mnohem rozsáhlejší a já se na to zatraceně těším. Už 5. a 4. kniha byli mnohem rozsáhlejší než 5. série která znich čerpala, je škoda že jsme se nedočkali adaptace, ale scenaristi věděli že dál nebudou mít předlohu, tak si to museli ulehčit, jak pises ty. Docela mě zajímá jak dopadne spoiler pro knižní předlohu

spoilerJaimeho setkání s Lady Stoneheart pokud ho k ní Brien dovede

Hosokawa
30.08.2017 20:45:47
on-line

Tak herci jsou placený za epizodu. Takže míň delších epizod jsou uspořený prachy. Plus tvůrci asi sebekriticky uznali, že už nic extra velkýho nevymyslí. A začínám mít podezření, že Martin si to celý udělá podle svýho, aby měl větší vejvar z knížek. Aegon v knize a jeho seriálová verze jsou jasnej příklad, že už se to rozchází dost hodně.

vzecphd
30.08.2017 20:36:11
on-line

To me zajima strasne. Bud prachy za epicnost na ukor vic epizod, ale tomu moc neverim. Nebo je nalomilo nadseni z rychly sesty sezony. Nebo uz to chtrj mit po tech letech z krku. Nebo jsou proste zoufaly s vymyslenim. Nebo musel byt scenar hotov extra rychle kvuli narocny produkci a hlavne postprodukci. Nebo od kazdyho neco. Nicmene doufam v dlouhe epizody u osmicky a pomaly zabihani do toho Martinem prozrazenyho zakoncovani. Treba tuhle sezonu fakt chteli hlavne vsechno dostat tam, kde to ma podle Martina byt pred velkym finale na ukor tech znamych negativ.

DarkrayCZ
30.08.2017 19:42:33
on-line

K tématu
Myslíte že celá série byla zkrácena kvůli příběhu nebo kvůli prachům anebo kvůli neschopnosti scenaristu?

do_Od
30.08.2017 17:20:36
on-line

Kuci, k tématu prosím :)

Stranger777
30.08.2017 16:20:56
on-line

DarkrayCZ
Jestli tady chceš rozjíždět MCU x DCEU, tak mizím zpátky na Moviezone, toho už mám dost a zjevně si někdo nedá pokoj.

BvS se mi prostě nelíbilo, nemůžu si pomoct a to jsem si moc přál, aby se mi to líbilo. Man of Steel mi přišel o řád lepší, nechápu co se zkazilo.

Asi nemá smysl se tu takhle hádat, je to i o individuálním vkusu. Někdy film, kterej je nelogickej (např. Rychle a zběsile) potěší víc, než možná logičtější (BvS), kde se ale člověk nudí a to bohužel i uprostřed akce. A to jsem Snydera někde kolem Watchmen strašně žral.

DarkrayCZ
30.08.2017 15:31:12
on-line

RainMaker
Přesně tak, zato Got od 5. řady a MCU jsou super geniální počiny. Mě je to jedno, klidně se těma bezduchejma sračkama udavte :)
Zajimavy, že když píšu proč je to a to blbost, tak nikdo nemá argument kterej by to vyvrátil a když vy píšete že je něco blbost a já vám to vyvratim tak to taky nedokážete vyvratit.

Arbiter
30.08.2017 14:13:09
on-line

aha, tak teď už mě to tady vlastně všechno dává smysl

RainMakeR
30.08.2017 14:02:20
on-line

DarkrayCZ
baví mě tvoje bezduchý příspěvky :-D a BvS je totální sračka film.

DarkrayCZ
30.08.2017 12:03:14
on-line

Líbí se mi jak se u většiny filmů i seriálů řeší logika. Viz. BvS, který smysl dávalo jen lidi z nějakýho důvodu nechápali (B a S se nedali dohromady kvůli jménu jejicjh matky) a u Got, kde už smysl dává málo co, tak je to vychvalovany, protože jsou tam epic scény, které mě osobně kvůli těm nelogicnostem nechavaj chladnym.

Sakull
30.08.2017 11:02:12
on-line

Hairy_Ass
Zeď má v sobě magii proti nemrtvým. Říkal to Benjen když se ho Bran ptal, proč nejde s nimi.
Jinak já už se logice seriálu radši moc nepatlám, je tam těch věcí tolik, že bych nedělal nic jinýho... Spíš už se jen těšim, až se to konečně semele a bude konec.

Hairy_Ass
30.08.2017 09:48:45
on-line

Nakonec, co by jim bránilo dobýt tu Zeď i klasickým způsobem? Pokud není nějak magicky chráněná, že se k ní třeba Jiní nemůžou ani přiblížit, tak co by jim bránilo bránu jednoduše pomocí zombie obrů prorazit, nebo Zeď přelézt, jak to udělali divocí. Teď je Zeď prakticky nechráněná. Takže drak jim mohl jen výrazně usnadnit práci. Hovořím teď o seriálu, v knize to asi bude vše trochu složitější.

Nazgul
30.08.2017 08:12:28
on-line

Stranger777
V knize to bude snad řešeno jinak, třeba tím rohem, na který, když se zatroubí, tak podle legendy zeď spadne. Má být někde v zemi obrů za zdí, tak ho NK může získat.

V seriálu si vymyslej zase nějakou berličku, co popře půlku seriálu, třeba, že NK taky vidí všechno jako Bran nebo podobnou blbinu, díky které by chytil kohokoliv za zdí. Nějakou schopnost Brana minimálně vycítit určitě má.

Daleko pravděpodobnější je, že už průchod zdí vůbec v seriálu nebudou řešit.

Zobrazuji položky 1 – 20 z 55

1 2 3

© Copyright 2000 – 2017 Všechna práva vyhrazena.