Do diskuze mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé.


Zobrazuji položky 101 – 120 z 138

1 2 3 4 5 6 7

FallenMaia
14.05.2019 15:05:40
on-line

Sakull
jasné a nemal ju ešte pri tom držať za ručičku a spievať jej pesničku???? Ty vole, škoda slov, baviť sa s niekým kto chce len hejtovať nemá zmysel. Ten Shitstorm čo sa tu spustil, klobúk dole hoši

Sakull
14.05.2019 15:05:30
on-line

do_Od
Mě přijde, že všichni vidíte něco, co nikdo nenapsal
Podle mě si tady většina lidí stěžuje spíš nad provedením než nad obsahem ne?

FallenMaia
14.05.2019 15:03:55
on-line

Sakull
A v čom to posrali???? Čo bolo zle urobené?? Zase sa v tom rýpeš jak v hovne človeče, ďalší čo mal očakávania na maxime a keď niečo nieje podľa jeho predstáv tak je to celé na pi.... Nechcem hrešiť

Sakull
14.05.2019 15:03:31
on-line

FallenMaia
Kdyby mu tak strašně záleželo na jejím životě, tak by jí snad radši vyprovodil ven z města do bezpečí ne? Místo toho šel radši na jistotu do rozpadlý budovy a ona ať si zdechne ve slowmo.

Sakull
14.05.2019 15:01:44
on-line

FallenMaia
A to jsem se ani nezmínil, že ten samotnej Cleganbowl, byl mizerně udělanej. Jako tohle neomluvíš individuálním chápáním jednotlivce. Máš dva borce, epický prostředí, fanservice jak hrom. Stačí jen udělat průměrnou choreografii a dát tomu třeba 3 minuty. Ne, oni posrali i tohle. To je prostě jak kdyby to udělali naschvál. Chcete Cleganebowl, dobře mi Vám vyhovíme, a pak ti hodí do ksichtu tohle lejno.

do_Od
14.05.2019 15:01:20
on-line

Strhující, poetické a mistrovsky natočené. Přesně jak se píše v recapu, můžu strávit celý den vytahováním věcí, který bych udělal jinak a v mé hlavě třeba líp, ale sakra - o tom to fakt není. Já chápu, že si lidi za ty dva roky vymyslely, co by se jak mělo stát, a jak by to mělo vypadat, nicméně smůla. A nadávat na kvalitu seriálu jenom protože se to nevyvíjí způsobem, jakým jste si přáli, to je fakt smutný.

Btw. k přerodu Daenerys nedošlo za dvě epizody, pokud jste si nevšimli, tak krutě upalovala všechny kdo s ní byť jen trošku nesouhlasili už pár sezón. All it takes is a little push. V téhle řadě přišla o většinu svých rádců a přátel, přišla o lásku, a ve své hlavě už začínala ztrácet i ten trůn. Nechápu, jak to někdo může označit za uspěchané. Zrovna k tomuhle to totiž směřovalo už dlouhou dobu.

Stejně tak byly naznačovány i osudy postav jako Jaime/Cersei, zde se pak krásně tvůrci vykašlali na nějaké proroctví, protože zatímco Jaime měl ruku na jejím krku, za svoji smrt si mohla jedině ona sama. Cleganebowl taky skvělej. Vážně nezávidím lidem, kteří si to ve své vlastní zaslepenosti nedokážou ve finále užít. Zrovna seriál, kterej k tomuhle tolik let spěl.

FallenMaia
14.05.2019 15:00:20
on-line

Sakull
Ale Sandorovi už nezáležalo na tom či bude žiť alebo zomrie, on šiel na smrť. Chápeš ten rozdiel??? Na jednej strane starý strhaný obhorený muž ktorý vie že jeho jediným údelom je stretnúť sa s bratom a zomrieť a na druhej mladé dievča z rodu Stark ktoré má život pred sebou, rodinu ktorá ju miluje, Gendryho ktorý ju tiež miluje a požiadal ju aby s ním panovala, atď. Vidíš to????? Kto má ísť do rozpadajúcej sa veže doraziť hajzla? Jasné že Sandor.

spoock
14.05.2019 14:57:18
on-line

Za me velka chyba, ze 5 sezon se to tahlo jako sopel, ale radne se diskutovalo. Posledni dve sezony jsou nejen zkracene, ale takrka zadna z postav nema nejmensi prostor na delsi dialog. Krom digi krajinky, draku se o motivacich postav, jejich niternem rozpolozeni nedozvime zhola nic. To je ten problem. Posledni epizoda s Cersei a ona nic nerika, Jon nic nevi, Mad Queen jen nasrane kouka, Arya s Houndem skoro taky nic.

Sakull
14.05.2019 14:55:12
on-line

FallenMaia
No dobře, ale ty jsi mi předtím napsal, že Arya se otočila protože: "Celá pevnosť sa rozpadala, ty by si tam išiel?? Na smrť?? Keď ani nevieš či vlastne tvoj cieľ už nieje náhodou mŕtvy??"
Tím chceš jako říct, že Sandor je vypatlanej a nebo jasnovidec? Když mohl být Gregor dávno po smrti, ale stejně tam pro jistotu šel.
Hele, pokud se ti to líbilo, good for you, závidim ti. Pokud člověk chce, tak si dokáže zdůvodnit všechno, protože "why the fuck not" že.

FallenMaia
14.05.2019 14:52:24
on-line

Dlouhá Noc bol len názov epizódy, tam nebola žiadna Long Nihgt hoši Tá neprišla, po tom čo porazili Night Kinga nemá prečo prísť Long Night. Ach jaj.

FallenMaia
14.05.2019 14:50:37
on-line

Arbiter
Ty vole ty to nenávidíš už len z princípu, každú jednu časť je tvoj príspevok horší a horší, mi nehovor že všetky tie body čo si vypísal si myslel tak vážne a že ťa to tak hrozne sklamalo, príde mi že si jednoducho mal až príliš vysoké očakávania, dalo by sa povedať nadľudské, to keď niekto má tak výsledok je vždy rovnaký absolútne sklamanie, a tu si sa prišiel len vyplakať a vyliať si dušu. Sorry bro ale v tomto s tebou jednoducho nesúhlasím.

Kopa tých vecí čo si v tom príspevku vypísal sú banality ktoré odmávam rukou, v niečom súhlasím ale toto je už moc.

Sakull
14.05.2019 14:50:31
on-line

Arbiter
Přesně. Dlouhá noc (trvající jednu noc). lol

Arbiter
14.05.2019 14:43:31
on-line

Bylo totálně epický a vizuálně dobře natočený prázdný nic. Jaimieho story arc zmršenej, Daenerys story arc zmršenej. Jon mě připomínal "Are we the baddies" sketch, Dany shání 7 řad armádu, aby byla nakonec schopná dobýt město úplně sama (ne vážně, na co byli její vojáci uvnitř hradeb, všichni byli namačkaný v jedný uličce, stačil evidentně jedinej přelet a plivnout oheň). Cersei doslova celou řadu stojí na balkóně s jedním ušklebkem. Golden Company zmizela rychleji, než se objevila. Balisty a jejch obsluha se z elitní skupiny sniperů rozhodla bejt banda stormtrooperů) Dothraki a Unsullied se naklonovali nejspíš. To by mě zajímalo, kde se tahle "půlka" pozůstalých z Dlouhý noci (trvající jednu noc) schovávala v bitvě o Winterfell. Asi 5x použitý odpálení Aryi nějakým výbuchem následovaným fade-to-black byl taky výbornej režijní nápad. Její naprosto doslovnej plot armor (všichni v okruhu asi kilometru od ní spálený na uhel) taky. Ale jo, hlavně že to dobře vypadá...

Chápu vypnutí mozku a užívání si vizuálu u nějaký druhořadý fantasy nebo blockbusteru. Ne u tohodle seriálu, kde se z něj druhořádá braková fantasy stala jen proto, že D&D nejsou sami vymyslet koherentní zakončení příběhu a zbytečně spěchaj. Nezapomínejme, že jim HBO nabídlo klasicky dlouhý řady, ale ti dva jim řekli, že vždycky měli příběh vymyšlenej přesně na 73 hodin... Čekám finále na úrovni Dextera. Byl to jeden z mejch nejoblíbenějších seriálů, stál jsem na straně tvůrců i po tom, co jim došla předloha a tvořili vlastní příběh. A teď to nenávidím a absolutně pro mě postrádá smysl se na ten seriál kdykoli podívat znovu, protože vím, že vývoj většiny těch postav prostě spláchnout do hajzlu. Jestli si něco takovýho vy dokážete užít, asi dobře pro vás.

Omlouvám se za zeď textu možná bez hlavy a paty, ale to zklamání je neskutečný.

FallenMaia
14.05.2019 14:43:24
on-line

Sakull
Ale ako sa tie postavy obracajú?? Veď tie ich rozhodnutia dávajú logiku, každý z nich sa chová tak ako by sa chovať mal, Tyrion pustí Jaimeho pretože ho miluje ako brata a vie že Jaime proste chce zachrániť Cersei pretože ju miluje, miloval ju od detstva a bude ju milovať aj keby sa stalo čokoľvek, to že šiel bojovať na sever proti mŕtvolám urobil pretože dal sľub a chcel ho dodržať. Tyrion je človek súcitný a chce zachrániť obyvateľov mesta, odjakživa taký bol, to len ľudia ho nenávideli a urobili z neho zvrhlíka a monštrum. Ten rozhovor medzi Jaimem a Tyrionom bol perfektný, ako mu Tyrion hovoril že bez neho by neprežil detstvo a že on bol jediný kto v ňom nevidel zrúdu. Veď je krásne vidieť že ho miluje, že sú bratia a videl že Jaime miluje Cersei a bez nej nedokáže žiť, vedel že mu Cersei dávala za vinu smrť všetkých jej detí tak chcel aspoň jedno zachrániť, zachrániť Jaimeho aj mesto a dať Cersei poslednú šancu. Preto ho pustil.

Prečo tam išiel Sandor?? Pretože chcel zabiť brata, nenávidel ho od detstva tá nenávisť ho zožierala, jeho jediný zmysel v tom momente bolo stretnúť sa s ním zoči voči. Čo je oproti tomu Aryin zoznam?? Arya je mladé dievča, život má pred sebou, ísť tam bola istá smrť, preto jej to vyhovoril, jemu to už bolo jedno, vedel že sa nevráti že ide na smrť, preto mu Arya povedala ďakujem.

Tá premena Daenerys bola uspechaná jasné, séria mohla mať kľudne tých 10 epizód a dve mohli byť len o tom ako pomaly Daenerys stráca rozum ;)

Sakull
14.05.2019 14:29:01
on-line

Hairy_Ass
Když nepočítám, že ho chudáka vozíčkáře použili jako vábničku na Night Kinga

Sakull
14.05.2019 14:24:43
on-line

Hairy_Ass
Spíš je vtipný, že nebejt toho, tak je tam Bran snad úplně zbytečně.

Hairy_Ass
14.05.2019 14:15:30
on-line

To je taky vtipný, jak všichni vzali za hotovou věc, že je Jon Targaryen. Včetně jeho samého.

Sakull
14.05.2019 14:12:55
on-line

FallenMaia
Já bych tam nelezl vůbec. A proč tam teda šel Sandor? Arya by ho sundala nožem jak nic...
Tobě teda vůbec nevadí, že se ty postavy obracej zrovna tak, jak se to tvůrcům hodí do krámu?
Vždyť je to úplně chaos.
Proměna Daenerys mi tam vadí snad nejmíň, přesně takhle jsem si její vývoj přestavoval. Ale jak už bylo napsáno, moc to uspěchali a zasloužila by si ještě pár dobarvujících scén.

Hairy_Ass
14.05.2019 14:11:33
on-line

Jo, Drogon byl najednou OP, ale to by draci měli být. Stačí si vzpomenout, co vyvedli s hradem Harrenov který měl být úplně ten nejvíc nejlepšejší hrad vůbec. Spíš je divná náhlá neefektivnost Euronova protiletadlového dělostřelectva, které bylo zase OP minulý díl.

FallenMaia
14.05.2019 14:07:14
on-line

Varys chcel lepší svet, svet s dobrým vládcom bez tyranie a násilia a bol ochotný za neho položiť svoj život. Celý svoj život slúžil len vrahom a dobyvateľom a v Jonovi videl niečo viac. Najskôr to videl aj v Daenerys ale pochopil že jej výbušná povaha a prhkosť prinesú len nešťastie Zdedila gény po tatíčkovi.

Zobrazuji položky 101 – 120 z 138

1 2 3 4 5 6 7

© Copyright 2000 – 2019 Všechna práva vyhrazena.