Tak to vypadá, že budu muset svůj nedávný výrok o tom, že se v českých televizích neděje nic zajímavého, malinko přehodnotit. Nějak jsem totiž zapomněl na to, že v posledních letech nám zde digitální televize rostou stejně rychle jako špatné filmy ve filmografii Nicolase Cage. A další stanice se nás bude snažit bavit už od 25. června. Nový kanál se bude jmenovat Pohoda a hodlá cílit na mladé publikum od 3 do 20 let. Zahájení vysílání tak přijde zhruba ve stejné době, kdy chce Česká televize zveřejnit detaily o svém připravovaném kanálu pro děti a mládež. Na poli kanálů pro mladé začíná být najednou celkem zajímavá konkurence a o zájem prcků tak bude ještě hodně velká tlačenice.

A kdo že má tuhle novou pohodovou televizi na starosti? Hlavní slovo zde bude mít podnikatel a vlastník několika rádií Radim Pařízek. Mnohem zajímavější je ale druhé jméno, které se v Pařízkově společnosti Pohoda Top Media skrývá. Menšínovým vlastníkem totiž nebude nikdo jiný než Vladimír Železný, zakladatel a bývalý generální ředitel televize Nova, jenž má v oblibě koláče s velkou sledovaností. A ten už rozhodně ví, jak chodit v tuzemských televizních vodách. Samotný kanál má pak spoléhat především na původní seriály pro malé i náctileté, rodinné filmy, ale také třeba i na regionálního zpravodajství. Bude tedy rozhodně hodně zajímavé sledovat, jak si nová televize povede a jak na celou situaci zareaguje Česká televize. Uvidíme, zda má Vladimír Železný po všech těch letech ještě v rukávu nějaké trumfy.