Philips Cinema 21:9 TV je první LCD televizor, který pracoval s širokoúhlým formátem 64:27 (21:9, tedy rožíšření tradičního formátu 16:9) a rozlišením 2560x1080, navržený pro filmy natáčené systémem CinemaScope nebo v moderním anamorfickém formátu 2.37:1. Není proto divu, že firma Philips vyrukovala s nabušenou online reklamní kampaní, která zahrnovala i dvouminutový spot nazvaný Carousel, jenž v roce 2009 vyhrál hlavní cenu na prestižním festivalu Cannes Lions International Advertising Festival. Přestože se jedná pouze o kontinuální sled freeze frame záběrů z policejního zátahu na bankovní lupiče, spot se pyšní přímo výbušnou dynamikou a spolehlivě vám vyrazí dech. Přesvědčte se sami.
Jakákoliv záminka dostat víc Tituse v jeho...
Tohle mě včera hodně potěšilo. I když teda...
Najviac sa tesim na Final Space, trailer v...
Velká paráda. Wind River považuji osobně z...
Je to celkem povedené. Začátek mě sice tak...
To jsem se lekl :D
Velmi dobrý výběr. *:+*
Super správa. Mám Radosť!!!!!!
Těším se, líbí se mi, že umí dodat i ty vá...
Proběhlo už přeci [link="https://en.wikipe...