Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Hra o trůny: Epizoda 3x02

příspěvky 1 - 18 Napsat příspěvek
Osobně jsem přečetl jen dva díly Martinovy ságy, ale nepřišla mi zdaleka tak propracovaná, zábavná, DOSPĚLÁ (když už se tím slůvkem tady oháníte) a hlavně realistická (jo, fantasy) jako ta od Eriksona. Takže se k písmenkovému návratu k Ledu a Ohni nechystám.
V Malazu je to navíc hodně o filozofii, a to mě ke Stevenovi ohromně táhne - nečetl jsem dva poslední díly, chystám se jet celou Kroniku mrtvých odznova.
Ale o co mi jde, proč to píšu: také jsem myslel, že je Theon už pod drnem, vyrozuměl jsem to jak z druhé knihy, tak i z druhé série! Takže se informativní hodnotě komentářů níže dost divím, a dnes si epizodu S03E02 konečně pustím, tak sem zvědavej...
10061
Osobně jsem přečetl jen dva díly Martinovy ságy, ale nepřišla mi zdaleka tak propracovaná, zábavná, DOSPĚLÁ (když už se tím slůvkem tady oháníte) a hlavně realistická (jo, fantasy) jako ta od Eriksona. Takže se k písmenkovému návratu k Ledu a Ohni nechystám. V Malazu je to navíc hodně o filozofii, a to mě ke Stevenovi ohromně táhne - nečetl jsem dva poslední díly, chystám se jet celou Kroniku mrtvých odznova. Ale o co mi jde, proč to píšu: také jsem myslel, že [spoiler]je Theon už pod drnem[/spoiler], vyrozuměl jsem to jak z druhé knihy, tak i z druhé série! Takže se informativní hodnotě komentářů níže dost divím, a dnes si epizodu S03E02 konečně pustím, tak sem zvědavej...
0 0
reagovat

To savagi

Asi jsme si nerozuměli, já nemám nic proti dospělým sérim, nutnosti sledovat všechny epizody, odkazům na minulé díly a detailům, kterých si všimnete při druhém nebo třetím sledování. Ale buďme féroví a nesrovnávejme prostředky tištěné knihy a filmového/televizního média.

Stejně jako obrazovka umožňuje nahradit dvoustránkový popis rušného tržiště jediným záběrem, tak kniha má tu specifickou výhodu v možnosti kdykoliv četbu přerušit, znovu si přečíst scénu o pár (set) stránek nazpět nebo sáhnout na poličku (nebo do Kindlu) po minulém svazku.

Proto není scénář totéž jako výpis dialogů z knihy a měl by respektovat, že divák u televize nepoužívá pauzu a přetáčení vzad, což ovšem může udělat později fanoušek, který si koupí DVD a vyžívá se v hledání skrytých odkazů na minulé série nebo narážek na literární předlohu.

Producenti seriálu mají plné právo očekávat, že divák viděl první dvě řady a nezačínat od nuly, ale ten bič, který na sebe ušili, že i když autor rozkošatil děj z osmi na patnáct linií, tak oni to stejně narvou do deseti dílů i kdyby na chleba nebylo bude v budoucnu dost divácky náročný.

Nevím ale, proč by mělo být tabu kritizovat roztříštěnost/nahuštěnost seriálu byť podle geniální předlohy, když z druhé strany všichni omlátili Jacksonovi o hlavu, že jednu knížku rozmatlal do tří velkofilmů Hobita, protože to nese peníze. Ano knížky jsou mnohasetstránkové a televizní čas/rozpočet omezený. Může se to řešit škrtáním, slučováním, rychlým střihem nebo jinak a snad se k tomu jako diváci můžeme nějak vyjádřit (a samozřejmě jinak ti co knížky znají a ti co je nečetli).
10060
Asi jsme si nerozuměli, já nemám nic proti dospělým sérim, nutnosti sledovat všechny epizody, odkazům na minulé díly a detailům, kterých si všimnete při druhém nebo třetím sledování. Ale buďme féroví a nesrovnávejme prostředky tištěné knihy a filmového/televizního média. Stejně jako obrazovka umožňuje nahradit dvoustránkový popis rušného tržiště jediným záběrem, tak kniha má tu specifickou výhodu v možnosti kdykoliv četbu přerušit, znovu si přečíst scénu o pár (set) stránek nazpět nebo sáhnout na poličku (nebo do Kindlu) po minulém svazku. Proto není scénář totéž jako výpis dialogů z knihy a měl by respektovat, že divák u televize nepoužívá pauzu a přetáčení vzad, což ovšem může udělat později fanoušek, který si koupí DVD a vyžívá se v hledání skrytých odkazů na minulé série nebo narážek na literární předlohu. Producenti seriálu mají plné právo očekávat, že divák viděl první dvě řady a nezačínat od nuly, ale ten bič, který na sebe ušili, že i když autor rozkošatil děj z osmi na patnáct linií, tak oni to stejně narvou do deseti dílů i kdyby na chleba nebylo bude v budoucnu dost divácky náročný. Nevím ale, proč by mělo být tabu kritizovat roztříštěnost/nahuštěnost seriálu byť podle geniální předlohy, když z druhé strany všichni omlátili Jacksonovi o hlavu, že jednu knížku rozmatlal do tří velkofilmů Hobita, protože to nese peníze. Ano knížky jsou mnohasetstránkové a televizní čas/rozpočet omezený. Může se to řešit škrtáním, slučováním, rychlým střihem nebo jinak a snad se k tomu jako diváci můžeme nějak vyjádřit (a samozřejmě jinak ti co knížky znají a ti co je nečetli).
To savagi
0 0
reagovat
Miluju komentáře typu jako "mám celkem dobrou paměť na postavy a zápletky, ale napřklad jsem za ten rok úplně zapoměl, kdo to Theona zajal" a "neměli by automaticky předpokládat, že publikum nemá 10 měsíců na práci nic jiného, než sjíždět reruny minulých dílů".

V těchto letech postupně vycházeli jednotlivé knihy:
Hra o trůny (1996)
Střet králů (1998)
Bouře mečů (2000)
Hostina pro vrány (2005)
Tanec s draky (2011)

V Bouři mečů se Theon vůbec neobjeví a od druhé knihy jsem ho měl za mrtvého, takže pokud autor nechal čtenáře čekat 7 let, aby vysvětlil, co se sním opravdu stalo a vy si to nepamatujete ani rok zpátky :D Jen tak pro pořádek v knize se velmi často skáče z jedné dějové linky do druhé. Možná je to tím, že předloha je dospělou fantasy, která je celkem náročná na četbu tzn. musíš číst (sledovat) pozorně. Nebojím se přirovnání k Vojna a mír, kde je postav, že se z toho občas točí hlava kolem. Tak přestaňte fňukat, že to není vysvětleno všechno polopatě, tak jak tomu dnes u všech rychlokvašek bývá.
10059
Miluju komentáře typu jako "mám celkem dobrou paměť na postavy a zápletky, ale napřklad jsem za ten rok úplně zapoměl, kdo to Theona zajal" a "neměli by automaticky předpokládat, že publikum nemá 10 měsíců na práci nic jiného, než sjíždět reruny minulých dílů". V těchto letech postupně vycházeli jednotlivé knihy: Hra o trůny (1996) Střet králů (1998) Bouře mečů (2000) Hostina pro vrány (2005) Tanec s draky (2011) V Bouři mečů se Theon vůbec neobjeví a od druhé knihy jsem ho měl za mrtvého, takže pokud autor nechal čtenáře čekat 7 let, aby vysvětlil, co se sním opravdu stalo a vy si to nepamatujete ani rok zpátky *:D* Jen tak pro pořádek v knize se velmi často skáče z jedné dějové linky do druhé. Možná je to tím, že předloha je dospělou fantasy, která je celkem náročná na četbu tzn. musíš číst (sledovat) pozorně. Nebojím se přirovnání k Vojna a mír, kde je postav, že se z toho občas točí hlava kolem. Tak přestaňte fňukat, že to není vysvětleno všechno polopatě, tak jak tomu dnes u všech rychlokvašek bývá.
0 0
reagovat
Tato recenzia je typickym pohladom dnesneho divaka ktory nema so serialmi trpezlivost a akonahle sa mu nieco opozera, kvalita ide nadol o com svedci aj zmienka o akomsi HBO syndrome. Pomale tempo mal GOT od zaciatku a v zaciatkoch serii obzvlast, striedanie medzi liniami sa taktiez dialo viacmenej pravidelne od pilotu. Aj mne sa nieco podobne obcas stane ale jednoznacne to zhodit na pokles kvality vzdy nejde (vid Boardwalk Empire ktory si tu kvalitu objektivne drzi a stale vie prekvapovat ale neposobi na mna tak ako v zaciatkoch) o to viac, ak seria v rozbehu. A to pisem ako divak ktory sa nadseniu z uvodu GOT vyhol.
10055
Tato recenzia je typickym pohladom dnesneho divaka ktory nema so serialmi trpezlivost a akonahle sa mu nieco opozera, kvalita ide nadol o com svedci aj zmienka o akomsi HBO syndrome. Pomale tempo mal GOT od zaciatku a v zaciatkoch serii obzvlast, striedanie medzi liniami sa taktiez dialo viacmenej pravidelne od pilotu. Aj mne sa nieco podobne obcas stane ale jednoznacne to zhodit na pokles kvality vzdy nejde (vid Boardwalk Empire ktory si tu kvalitu objektivne drzi a stale vie prekvapovat ale neposobi na mna tak ako v zaciatkoch) o to viac, ak seria v rozbehu. A to pisem ako divak ktory sa nadseniu z uvodu GOT vyhol.
0 0
reagovat
Nepočítám Theonův příběh a objasnění v knize, ale v seriálu, protože tam to ještě nikdo nevysvětlil. Kromě toho, že tam někdo křikl "Proč si vypálil Zimohrad?" (Ale to byl už sám Theon uzemněn, ne? 8) )
10046
Nepočítám Theonův příběh a objasnění v knize, ale v seriálu, protože tam to ještě nikdo nevysvětlil. Kromě toho, že tam někdo křikl "Proč si vypálil Zimohrad?" (Ale to byl už sám Theon uzemněn, ne? *8)* )
0 0
reagovat
Theon je jediná linka, co mě poměrně mate. Dějový kolaps vypálení Zimohradu je už známý, ale stále nebyl srozumitelně přelíčen. A stejně tak Theon samotný, myslel jsem, že ho odvedli vlastní lidi a teď vypadá, že se ocitnul v uvěznění Starkovic vazalů nebo jiných nepřátel..... Aby se nám do toho scénáristi postupem času nezamotali ještě více, ale třeba to je záměr.
10045
Theon je jediná linka, co mě poměrně mate. Dějový kolaps vypálení Zimohradu je už známý, ale stále nebyl srozumitelně přelíčen. A stejně tak Theon samotný, myslel jsem, že ho odvedli vlastní lidi a teď vypadá, že se ocitnul v uvěznění Starkovic vazalů nebo jiných nepřátel..... Aby se nám do toho scénáristi postupem času nezamotali ještě více, ale třeba to je záměr.
0 0
reagovat

PetrM

Bohužel o navýšení počtu epizod si můžeme nechat jen zdát. Tvůrci sami přiznali že už teď mají co dělat, aby stihli natočit a postprodukovat těch 10 epizod. Ty venkovní scenérie a kulisy jsou sice krásné ale časově náročné. Třetí sezóna se točila v Americe, Islandu, Chorvatsku, Severním Irsku a Maroku, kde využili set, co tam zůstal po natáčení Království nebeského.

Ale zase se navýšila stopáž každého dílu takže teoreticky budeme mít 11 epizod:)
10044
Bohužel o navýšení počtu epizod si můžeme nechat jen zdát. Tvůrci sami přiznali že už teď mají co dělat, aby stihli natočit a postprodukovat těch 10 epizod. Ty venkovní scenérie a kulisy jsou sice krásné ale časově náročné. Třetí sezóna se točila v Americe, Islandu, Chorvatsku, Severním Irsku a Maroku, kde využili set, co tam zůstal po natáčení Království nebeského. Ale zase se navýšila stopáž každého dílu takže teoreticky budeme mít 11 epizod:)
PetrM
0 0
reagovat

add dejové línie

tretiu sériu zatiaľ nesledujem (počkám si na finálny diel, a dám maratón), takže neviem, ako funguje kúskovanie deja, ale ak už teraz je problém s plynulosťou rozprávania, som veľmi zvedavý, akým spôsobom bude spracovaná adaptácia štvrtej a piatej knihy.
Ak dobre rátam, tak aj po zlúčení niektorých POV do jednej línie príbeh určitý čas beží v snáď 15tich paralelných linkách.
Čiže na každú linky vychádza cca 3,5 minuty na diel. To teprve bude bordel pre nečtenáře
10043
tretiu sériu zatiaľ nesledujem (počkám si na finálny diel, a dám maratón), takže neviem, ako funguje kúskovanie deja, ale ak už teraz je problém s plynulosťou rozprávania, som veľmi zvedavý, akým spôsobom bude spracovaná adaptácia štvrtej a piatej knihy. Ak dobre rátam, tak aj po zlúčení niektorých POV do jednej línie príbeh určitý čas beží v snáď 15tich paralelných linkách. Čiže na každú linky vychádza cca 3,5 minuty na diel. To teprve bude bordel pre nečtenáře
add dejové línie
0 0
reagovat
Celkem souhlasím s autorem. Některé nové postavy byly představeny bezchybně (zpovídání Sanzy v zahradě bylo prvotřídní), ale některé linky se vždycky vynoří po x dílech nebo mají dvouminoutovou scénu bez velkého významu (viz John Snow nebo pochod hlídky za zdí v tomto díle).

Myslím, že mám celkem dobrou paměť na postavy a zápletky, ale napřklad jsem za ten rok úplně zapoměl, kdo to Theona zajal, takže ta scéna v mučírně byla pro mě úplně zbavená kontextu a musel jsem se později pro připomenutí podívat na finále z minulého května.

Já chápu, že autoři tím seriálem žijí, a odkazy na minulé díly jsou v pořádku, ale neměli by automaticky předpokládat, že publikum nemá 10 měsíců na práci nic jiného, než sjíždět reruny minulých dílů.Ten seriál je samozřejmě velmi drahý, ale arbitrárně se rozhodnout, že daná knížka (nebo polovina) se prostě MUSÍ vejít do deseti dílů, když by to lépe fungovalo s dvanácti, je zbytečný fundamentalismus.

The Walking Dead naředění na 16 dílů uškodilo, Game of Thrones by mohlo roztažení na 12-13 docela prospět. Proč by každá řada měla mít naprosto stejný počet dílů jenom proto, že tak někdo rozhodl před čtyřmi lety při startu seriálu?
10042
Celkem souhlasím s autorem. Některé nové postavy byly představeny bezchybně (zpovídání Sanzy v zahradě bylo prvotřídní), ale některé linky se vždycky vynoří po x dílech nebo mají dvouminoutovou scénu bez velkého významu (viz John Snow nebo pochod hlídky za zdí v tomto díle). Myslím, že mám celkem dobrou paměť na postavy a zápletky, ale napřklad jsem za ten rok úplně zapoměl, kdo to Theona zajal, takže ta scéna v mučírně byla pro mě úplně zbavená kontextu a musel jsem se později pro připomenutí podívat na finále z minulého května. Já chápu, že autoři tím seriálem žijí, a odkazy na minulé díly jsou v pořádku, ale neměli by automaticky předpokládat, že publikum nemá 10 měsíců na práci nic jiného, než sjíždět reruny minulých dílů.Ten seriál je samozřejmě velmi drahý, ale arbitrárně se rozhodnout, že daná knížka (nebo polovina) se prostě MUSÍ vejít do deseti dílů, když by to lépe fungovalo s dvanácti, je zbytečný fundamentalismus. The Walking Dead naředění na 16 dílů uškodilo, Game of Thrones by mohlo roztažení na 12-13 docela prospět. Proč by každá řada měla mít naprosto stejný počet dílů jenom proto, že tak někdo rozhodl před čtyřmi lety při startu seriálu?
0 0
reagovat

Dvouhodinový úvod

Musím říct, že já jsem po prvních dvou dílech třetí série nadmíru spokojen. Hlavní postavy se rozlezly po celém Západozemí, takže se není čemu divit, že tvůrci si nechali celé dvě epizody na to, aby nám přiblížili kde kdo je a o co komu jde. Podle mě teď už nic nebrání tomu, aby se už v příštím díle stala nějaká podstatnější událost (podle mě ty nejzajímavější linky, které nás zatím čekají jsou Arya, Brienne+Jaime, Jon, Sam), ale podle ukázky na další díl se dočkáme příště i nutné vaty, protože budou představeny další dvě nové postavy *miniSPOILER*a to sice na pohřbu Catelyna otce, kde konečně bude Brynden Černá ryba a Edmure.

Jinak druhá epizoda mě celkem nadchla. Tyrellové jsou fajn přesně tak, jak by měli být. Konečně se objevili i sourozenci Reedové, Brienne si povodila Jaimeho a co je super, že nám je ukázána i linka Theona, na kterou si čtenáři knížky museli dost počkat a tady jsem opravdu zvědavý, kam až tvůrci s mučením zajdou...
10041
Musím říct, že já jsem po prvních dvou dílech třetí série nadmíru spokojen. Hlavní postavy se rozlezly po celém Západozemí, takže se není čemu divit, že tvůrci si nechali celé dvě epizody na to, aby nám přiblížili kde kdo je a o co komu jde. Podle mě teď už nic nebrání tomu, aby se už v příštím díle stala nějaká podstatnější událost (podle mě ty nejzajímavější linky, které nás zatím čekají jsou Arya, Brienne+Jaime, Jon, Sam), ale podle ukázky na další díl se dočkáme příště i nutné vaty, protože budou představeny další dvě nové postavy *miniSPOILER*[spoiler]a to sice na pohřbu Catelyna otce, kde konečně bude Brynden Černá ryba a Edmure[/spoiler]. Jinak druhá epizoda mě celkem nadchla. Tyrellové jsou fajn přesně tak, jak by měli být. Konečně se objevili i sourozenci Reedové, Brienne si povodila Jaimeho a co je super, že nám je ukázána i linka Theona, na kterou si čtenáři knížky museli dost počkat a tady jsem opravdu zvědavý, kam až tvůrci s mučením zajdou...
Dvouhodinový úvod
0 0
reagovat
Mám takový dojem, že obrátky tahle série nabere až tak kolem poloviny. První série měla své kouzlo, ale je to jako u jiných seriálů, někdy je to lepší, jindy horší, Boardwalk Empire taky v druhé sérii nestal za moc, ale třetí to opět zvedla a tady se uvidí, já hltám první poslední a stejně se s každou sérií rozhoupávám, zda nakonec nevzít ty knížky do spárů a nezačít je vysávat očima.
10037
Mám takový dojem, že obrátky tahle série nabere až tak kolem poloviny. První série měla své kouzlo, ale je to jako u jiných seriálů, někdy je to lepší, jindy horší, Boardwalk Empire taky v druhé sérii nestal za moc, ale třetí to opět zvedla a tady se uvidí, já hltám první poslední a stejně se s každou sérií rozhoupávám, zda nakonec nevzít ty knížky do spárů a nezačít je vysávat očima.
0 0
reagovat

Ale notak, zatím to není tak zlý!

Poté, co jsem viděl druhý díl, musím říct, že mě to zatraceně baví! Ano, v další epizodě bych už potřeboval zvednout tempo a možná akci, ale jinak mě zatím 3 série neskutečně baví, má to zase atmosféru, postavy jsou zajímavé a jejich rozhovory vždy někam směřují. Pořád to nemá na první sérii, ale pokud napětí a zajímavé charaktery v popředí zůstanou, přidá se trochu akce a děje! (to v další epizodě z popisku nejspíš bohužel nehrozí), budu nadmíru spokojen! Zatím 3 Hra nevykazuje wow efekt, ale čekal jsem něco o dost horšího. Minulá série mě nebavila už od začátku, nepočítaje 3 epizody z toho 2 poslední. Třetí na místo všudypřítomné dějové letargie má i zatím jakési tajemno ukazující na věci příští, což mě u 1 série bavilo ze všeho nejvíce. Doufám, že to z příchodem dvou hlavních scénáristů (nyní i režisérů) nepůjde do kopru pomocí debilní vaty, ale u 2 série tomu tak bylo.
10036
Poté, co jsem viděl druhý díl, musím říct, že mě to zatraceně baví! Ano, v další epizodě bych už potřeboval zvednout tempo a možná akci, ale jinak mě zatím 3 série neskutečně baví, má to zase atmosféru, postavy jsou zajímavé a jejich rozhovory vždy někam směřují. Pořád to nemá na první sérii, ale pokud napětí a zajímavé charaktery v popředí zůstanou, přidá se trochu akce a děje! (to v další epizodě z popisku nejspíš bohužel nehrozí), budu nadmíru spokojen! Zatím 3 Hra nevykazuje wow efekt, ale čekal jsem něco o dost horšího. Minulá série mě nebavila už od začátku, nepočítaje 3 epizody z toho 2 poslední. Třetí na místo všudypřítomné dějové letargie má i zatím jakési tajemno ukazující na věci příští, což mě u 1 série bavilo ze všeho nejvíce. Doufám, že to z příchodem dvou hlavních scénáristů (nyní i režisérů) nepůjde do kopru pomocí debilní vaty, ale u 2 série tomu tak bylo.
Ale notak, zatím to není tak zlý!
0 0
reagovat
Jojo, první série má svoje kouzlo, a hlavně tam byly postavy hezky pohromadě:) Jinak pánové producenti by se v jistých chvílích měli držet knih a nevymýšlet různé vedlejší zápletky (viz. Dany v druhé sezóně).

Škoda že premiéra nebyla třeba o půl hoďky delší, linku s Aryou a Branem bych přesunula do ní, takže ta dnešní epizoda by se mohla posunou víc dopředu. Z nových postav se mi moc líbí Olenna Tyrell a hlavně Jojen Reed(není ten herec Sam z Lásky nebeský????)

Já se strašně těším na následující dvě epizody. Podle vyvolených, co je vyděli, jsou mnohem lepší než tyhle první dvě....

PS: zkoumali jste někdo Viewer´s guide na HBO???text_odkazu
10035
Jojo, první série má svoje kouzlo, a hlavně tam byly postavy hezky pohromadě:) Jinak pánové producenti by se v jistých chvílích měli držet knih a nevymýšlet různé vedlejší zápletky (viz. Dany v druhé sezóně). Škoda že premiéra nebyla třeba o půl hoďky delší, linku s Aryou a Branem bych přesunula do ní, takže ta dnešní epizoda by se mohla posunou víc dopředu. Z nových postav se mi moc líbí Olenna Tyrell a hlavně Jojen Reed(není ten herec Sam z Lásky nebeský????) Já se strašně těším na následující dvě epizody. Podle vyvolených, co je vyděli, jsou mnohem lepší než tyhle první dvě.... PS: zkoumali jste někdo Viewer´s guide na HBO???[link="http://viewers-guide.hbo.com/season3/"]text_odkazu[/link]
0 0
reagovat
Doufejme, že to byla pouze představovačka, nutná a ne až tak zajímavá a od teď už to pojede, bohužel taky mě straší ona ukecanost minulé série, inu uvidíme, doufejme, že se tvůrci příliž brzo neopili vlastním úspěchem. (Zdravím Jacksona!)
10034
Doufejme, že to byla pouze představovačka, nutná a ne až tak zajímavá a od teď už to pojede, bohužel taky mě straší ona ukecanost minulé série, inu uvidíme, doufejme, že se tvůrci příliž brzo neopili vlastním úspěchem. (Zdravím Jacksona!)
0 0
reagovat
Však ono až se to rozjede, tak si přestanete stěžovat na pomalý start a začnete zase nadávat stylem: "Proč zase tadle postava musela umřit" :D:D:D PEACE OUT
10032
Však ono až se to rozjede, tak si přestanete stěžovat na pomalý start a začnete zase nadávat stylem: "Proč zase tadle postava musela umřit" *:D**:D**:D* PEACE OUT
0 0
reagovat

KarelR

"U Pravé krve a Boardwalk Empire jsem zvolil tu první možnost." Z logiky textu mi vyplývá, že spíše jsi u těchto dvou zvolil druhou možnost :)

Já doufám, že trochu omezí skákání mezi postavami a v díle dají větší prostor méně z nich, aby se v následujícím věnovali zase dalším. Beru to tak, že potřebovali do druhého dílu nacpat zbytek postav, které ještě nepředvedli v úvodní epizodě, a snad to teď bude trochu kompaktnější. Ale nepřišlo mi to vůbec natolik katastrofální, aby se mi hlavou honily myšlenky, zda sledovat, či nesledovat.
10031
"U Pravé krve a Boardwalk Empire jsem zvolil tu první možnost." Z logiky textu mi vyplývá, že spíše jsi u těchto dvou zvolil druhou možnost :) Já doufám, že trochu omezí skákání mezi postavami a v díle dají větší prostor méně z nich, aby se v následujícím věnovali zase dalším. Beru to tak, že potřebovali do druhého dílu nacpat zbytek postav, které ještě nepředvedli v úvodní epizodě, a snad to teď bude trochu kompaktnější. Ale nepřišlo mi to vůbec natolik katastrofální, aby se mi hlavou honily myšlenky, zda sledovat, či nesledovat.
KarelR
0 0
reagovat

okkac

Tak jasně, já chápu, že když potřebuješ běhat po tolika místech, o moc líp se to nedá. Jenom z toho mám takovej utahanej pocit, no, i ten start minulý sérky byl imho o dost našlapanější ?)
10030
Tak jasně, já chápu, že když potřebuješ běhat po tolika místech, o moc líp se to nedá. Jenom z toho mám takovej utahanej pocit, no, i ten start minulý sérky byl imho o dost našlapanější *?)*
okkac
0 0
reagovat
Ono by se to dalo tezko o moc lepe udelat. I v knichach proste ty linky jsou tak podany a pokracovani jedne je treba az o 200 stranek pozdeji. Tady to ted neni o jednotlivych epizodach, jelikoz klimax se tu proste udelat neda, ale o serii jako celku. Zatim je to ustavovani postav a predstavovacka novych. Jeste 2 dily a uz to dle mne pojede v pohode, aby to pak opet vyvrcholilo 9 dilem.
10029
Ono by se to dalo tezko o moc lepe udelat. I v knichach proste ty linky jsou tak podany a pokracovani jedne je treba az o 200 stranek pozdeji. Tady to ted neni o jednotlivych epizodach, jelikoz klimax se tu proste udelat neda, ale o serii jako celku. Zatim je to ustavovani postav a predstavovacka novych. Jeste 2 dily a uz to dle mne pojede v pohode, aby to pak opet vyvrcholilo 9 dilem.
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se