Do diskuze mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé.


Brouk
10.06.2013 20:50:49
on-line

Galactica a cokoliv z Babylon 5, prosím :-D

Sharky95
10.06.2013 16:00:07
on-line

TARDIS, jednoznačně TARDIS

TedGeorge
10.06.2013 12:02:37
on-line

Davies182
Trojana sem pustím místo tebe, klikejte pouze na vlastní nebezpečí [link]

Davies182
10.06.2013 10:43:48
on-line

Dopr..!

Jestli po mě Hlad bude chtít tři části namísto (mnou) plánovanejch dvou, asi sem pustim toho trojana, kterýho mám pro zvláštní případy uloženýho na flashce .

xxendxx: Pecka tipy, ale ani tu Liberty 1 jsem v seriálový PotA nenašel (je tam?), všechno to sou až na Galacticu filmy... Zkus imfa .

Memphis
10.06.2013 10:23:34
on-line

Andromeda.

zahron
10.06.2013 09:52:52
on-line

Serenity ? Sounds like a strippers name.

Kosmik 1 by jim všem stejně natrhl prdel - protože .. znáte tu historku o panence v letadle že ?

xxendxx
10.06.2013 08:49:46
on-line

Milenium Falcon a Glalaktika jsou doufam samozrejmost. Liberty 1, nostromo, Icarus 2 a tuny dalsich :)

Davies182
10.06.2013 00:23:53
on-line

Paráda, díky za tipy! Zpytuji svědomí, protože mám - koukám - nemalé vesmírné mezery!
Určitě v druhém díle spoustu věcí využiji.
... snad se už nikdo neozve .

Dr.Z
09.06.2013 23:53:58
on-line

Moya by chybět neměla, stejně jako Destiny

stalker0
09.06.2013 23:45:11
on-line

A bude aj Lexx a Moya? ;)

Keďo
09.06.2013 16:56:33
on-line

Ok, ale jedna vec maxitrailery Gildy nikdy nemali mená. Ani v knihách a ani v seriáloch. Vždy boli označované len ako maxitrailer Gildy. Stroje nemajú mená, koketuje to s porušovaním jedného z hlavných prikázaní: Nestvoríš stroj k obrazu myslí človeka, Teda v Dune sa vyskytovali pomenovania lodí len extrémne zriedkavo. Prakticky na to ani v klasickej Dune nebol priestor, pretože monopol na vesmírne lety mala iba Gilda ktorá používala svoje maxitrajléry. V klasickej Dune sa síce spomína jedna upravená ornitopéra ktorá bola schopná lietať v nízkom vesmíre ale tiež nemala žiadne meno. Ale. V poslednom a predposlednom diely (Lovci Duny a Piesočný červi Duny), sa objavuje "ne"loď Ithaka riadená Duncanom Idahom, ale inak nikdy žiadna loď nemala meno. Ani v predohrách nebola nikdy žiadna loď pomenovaná, a ak bola, tak len na jednom mieste a mne sa to v Kindli neche hľadať.
Ps. Fakt neznášam Star Trek ale z nejakého dôvodu ma kocka Borgov uchvátila. Možno preto lebo Piccardovi krásne natrhla ten jeho obleček a zmazala mu s ksichtu ten jeho bohorovný úsmev a ukázala mu, že aj on to môže veľmi dobre schytať. Inak, predpokladám, že nabudúce tu bude Sokol Millénia, ale ak by sa dalo tak by si tam nemohol nejak natlačiť star destroyer Chimaera? Mám veľkú slabosť pre Gilada Pellaeona.

Davies182
09.06.2013 16:04:53
on-line

Keďo
Snažím se obsáhnout co největší počet seriálů - seznam už mám zkompletovaný tak, aby bylo spektrum vesmírných lodí co nejširší a potěšilo všechny stejnou měrou.
Ale slíbím Ti, že něco z toho se tam objeví .

Keďo
09.06.2013 14:38:07
on-line

Otázka
Budeme môcť dúfať v tieto?

1. maxitrailer Gildy
2. Super Star Destroyer Executor
3. Biela hviezda
4. Orijska materská loď
5. Zemská sila 1
6. Bojový krab tieňov
7. Vorlonský planetárny zabijak alebo oblak smrti tieňov
8. Kocka Borgov