Do diskuze mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé.


Zobrazuji položky 21 – 40 z 54

1 2 3

Memphis
10.06.2014 15:11:34
on-line

Sam.Vimes

Sam.Vimes
10.06.2014 12:45:23
on-line

Davies182
Ono to souvětí skřípalo a v kontextu že jsi napsal že 2. řada je "ultranudná" jsem se už nedivil ničemu
Ale vážně - "ultranudná"? GoT mělo svoje slabší momenty, hlavně teda v až příliš rozříštěné 3. řadě, ale nuda je něco, u čeho se dívám na hodinky, z okna, zkoumám vzorek koberce a nejradši bych to vypnul. A to Hra o trůny nebyla nikdy.

Helmův žleb. Pleteš jabka s hruškama. Klidně můžeš Žleb používat jako etalon a srovnávat epičnost, triky, prostříhávání z globálnějších událostí bitvy na osobnější souboje atd. Ale prostě nemůžeš srovnávat film s pár liniemi s epizodou seriálu, který má mnohem víc linií a navíc vzdálenějších od sebe (nejen geograficky.)
Teoreticky by mohlo fungovat 25 minut Tyriona, Daenerys a Davose a druhých 25 minut bitva, nebo bitva zabírající přibližně 50% délky dílu prostříhaná jinými postavami. Ale místo toho je výborná kompatkní epizoda a nějakých 5 minut navíc se Skřetem by ji narušovalo.
Ale to už se opakuju a nejspíš tě stejně nepřesvědčím, tak už toho asi necháme...

TedGeorge
10.06.2014 11:50:21
on-line

Davies182
Hvězdy nám nepřály...

Davies182
10.06.2014 11:34:48
on-line

Jsem pro zavedení srdíčkového emotikonu.

TedGeorge
10.06.2014 11:03:09
on-line

Taky se mi ten díl vůbec nelíbil. Marshalla mám hrozně rád, ale do GOT už by fušovat neměl. Příští díl bude hroznej maglajz. Bude to mít hodinu a musí se tam věnovat tolika liniím (kvůli tomu, že tady to vyplejtvali na nudnou bitvu) , že nás to všechny akorát pořádně nas....

A příští rok se zase budeme těšit jak na smilování na novou řadu

TonyClifton
10.06.2014 10:39:09
on-line

Je to jeden ze silnějších dílů, ale když to pořád srovnám s bojovými díly z Vikingů, tak to pořád selhává na plný čáře. Bavili mne snad jen obři. Kit Harington je totálně necharismatický přizdisráč, což to celý v mých očích neuvěřitelně sráží. Je pro smích v každém záběru.

Davies182
10.06.2014 02:04:52
on-line

"Pár" hodin uplynulo...

Sam.Vimes: S těma šípama sem to akorát laškovně přehnal, no big deal . Dále - nenazval bych to teda jako zrovna syndromem Helmova žlebu, ale IMO se už dneska prostě cokoliv televizního/filmovýho s fantasy tématikou (pokud na ni dojde) v tomdle musí s LotRem měřit, i kdyby už jen proto, že se jednoduše ví, že "něco takovýho někde existuje". Další věc ale je, že sem si na to během sledování S04E9 nevzpoměl, jen sem to prostě zčerstva uváděl jako případ toho, že do toho Jackson prostříhal Enty, Pytlíka a jiné věci (Tyrion?), a šlapalo to.

Uznávám, že sem možná trochu zmateně formuloval větu v předchozím komentu = myslel sem to tak, jako že šecky dialogy právěže nejen v season 4 zatim fungovaly, ne jinak

"Mám pravdu/nemám pravdu": ten díl byl parádní, ale irituje mě, jak tam každej vidí jen tu suprdupr změnu aka novátorská akční epka na sezónu, a zbytek jim je v podstatě ukradenej. Stojim si za tim, že se sem po napínavým finiši S04E08 dalo naroubovat cokoliv "niternýho" z Králova přístaviště, co by se věnovalo skřetovi a nabudilo víc na poslední část.

Spooner: jo, bavilo. Fungovalo to tak předchozích 38 epizod, a i když je změna život, tak občas je prostě tak akorát ke staromilskýmu nasrání . Konec, tečka. Nehodlám po stopadesátý dokolečka opakovat to, co již v recapu a víckrát dokonce i zde v diskuzi...

Fajn, že aspoň uznáš ty výplachový dialogy

Memphis: Zcela překvapivě jsem ano, vstával v pět ráno kvůli recapu pro GoTy geeky (kecám, pochopitelně sem chtěl ten díl vidět jako první v ČR), ale to nic nemění na tom, že se mi takhle nádherně snad ještě nikdy při východu loděnickýho sluníčka nevstávalo, a šel jsem na zhlédnutí s radostí: a jak říká Moranius, uteklo to jedna báseň, ale holt stoprocentně nenaplnilo očekávání .

to all: co tudíž v recapu není a jak bych to viděl = 65% za tu epku. Snad to nebylo tim, že sem v těch temnejch scénách na svym CRT-čku z šestadevadesátýho v podstatě nic moc neviděl - furt mi šeci řikaj, že potřebuju novej monitor .

OK trapnej joke.

No a jinak děcka, ponaučení: přečtěte si tohle a vězte, že ten "nově" otevřenej Bruxx na Míráku je fakt zlo. Kor s dojížděním do Berouna (zdravím KarlaR).

(=LIFTY=)
09.06.2014 22:55:55
on-line

SPOILER TENTO DIL

spoilerProc zabili Pypa a Grena? Gren byl nahrada kuchare, ok, emotivni scena, ale smrt Pypa mi prisla zbytecna... Se zbavili jedinych dvou znamejsich xichtu krom hlavnich postav, veleni a Bolestinskeho Eda.


Na druhou stranu SPOILER KNIHY, VSECHNY!!!

spoilerjsem rad ze Slynta si nechali, protoze ta nejlepsi a nejvic sokujici scena pat knihy je prave jeho osud na zdi. Samozrejme s upalenim toho blba mladeho Martella

Memphis
09.06.2014 22:46:43
on-line

I stand corrected.

Snad to bude zase takováhle pecka.

okkac
09.06.2014 22:42:36
on-line

Posledni epizoda se dle preview https://www.youtube.com/watch?v=qeB1-tdgL80 na Zed vrati a ne jen na ni, ale i za ni. A spolu s ni i ten zvrat, ktey ctenari cekali v teto epizode.

Memphis
09.06.2014 22:35:29
on-line

Davies se evidentně špatně vyspal. Tohle byla neskutečná jízda, skvělá choreografie, opravdu povedený efekty, k tomu hutný drama a osudovost. Helm's Deep lite bylo první, co mě napadlo. Tahle epizoda splnila všechno, co jsem od ní čekal "and then some". Já prostě nemám výhrady.

Jinak moc bych se nedivil, kdyby se poslední epizoda ke zdi už nevrátila.

Sakull
09.06.2014 21:03:53
on-line

Po přečtení jsem se trochu bál, ale zbytečně. Je to pecka! Soundtrack nabuzenej a některý záběry jsem si dokonce přetáčel zpátky. Akorát by bylo lepší, kdyby epizody takovýho stylu měli povolený udělat delší. Na poslední epizodu si toho nechali docela dost tak uvidíme...

Davies182
09.06.2014 20:58:30
on-line

Nic neuzavirejte, adekvatne odpovim hned jak se dostanu za par hodin domu .

Sam.Vimes: Dialogy zeru, moc kosata moje veta, precti znovu .

Spooner: S Helmovym zlebem jiz dnes nelze nepomerovat cokoliv podobneho, bohuzel.

Martin: Jakej spatne recap wtf .

Vice za chvilku ...

martin.pochman
09.06.2014 20:22:57
on-line

Tak tu debatu proste uzavreme tim, ze se ten rekap moc nepovedl :D

Spooner
09.06.2014 19:42:58
on-line

Davies
Hele, tebe by jako fakt bavilo, kdyby v půlce útoku na Noční hlídku režie najednou násilně přepnula na Tyriona hnijícího ve vězení či Daenerys dřepící na trůně? Vždyt v tom přece tkví jeden z kladů této epizody, že se centruje jen na jednu linii. A jak píše Sam.Vimes s Helmovým žlebem se to srovnávat nedá, film a seriál v tomto fungují malinko jinak A nevím, jak si mohl očekávat výlet k Lannisterům, když tvůrci už dávno dali najevo, že devátý díl bude celý o Zdi. Navíc jsem ti to vysvětloval i nedávno u piva

Jinak Neil Marshall je king, scénárista už bohužel tolik ne. Úvod a dialogy tentokrát opravdu zaostávají a navíc mě trochu zklamalo, že si některé věci ještě schovávají do další epizody. Fakt mě zajímá, jak tu hromadu věcí, co musí dovyprávět, chtějí do finále narvat. Bitva je ale skvělá, některý scény a momenty jsou na seriálovou produkci fakt špičkový.

Sam.Vimes
09.06.2014 17:56:26
on-line

Davies
Šípy jsi vytáhnul ty, pak už mě teda zajímalo z čeho jsou hroty, ale jinak je mi špičatění volný

Blackwater bys taky chtěl prostříhanou jinýma scénama?
Ad Helmův žleb - no a? Výstavba scénáře a vyprávěcí postupy se podstatně liší, fakt v tomto ohledu nemůžeš srovnávat film (byť z trilogie) s hodinovým dílem seriálu, který má navíc násobně víc vyprávěcích linií.
A kromě toho, co by se u Lannisterů řešilo? Stejně by se mohlo jen nakousnout co se bude dít příště a nic z toho. Akorát by dnešní epizoda působila poslepovaně.

Jestli tě nudí ve 4. řadě každej jeden pokec, tak nechápu proč to ještě sleduješ Byly tam brilantní dialogy, byly tam "standardně normální" dialogy a třeba eunuchovo očumování se mohlo vystřihnout, ale obecně - nuda vypadá jinak.

Promiň, ale v tomhle prostě nemáš pravdu; snad nedostanu ban

m..ca.danilov
09.06.2014 16:34:33
on-line

Moranius

spoilerStannis bude stoprocentně ještě letos, viz ofiko synopse:"Circumstances change after an unexpected arrival from north of the Wall; Dany must face harsh realities; Bran learns more about his destiny; Tyrion sees the truth about his situation."

Moranius
09.06.2014 14:50:09
on-line

Syki
(zase z kategorie masivních, nečtenáři neklikat)

spoilerS tím Blackwaterem máš pravdu, bylo by to pro diváka úplně stejné. Zároveň mi tedy přijde čím dál víc pravděpodobné, že to fakt udělají podle knížek a natáhnout to až do další sezóny, kdy budou prachy zase na větší davovou scénu se Stannisem. Což by mi nevadilo, protože to je na dlouhou dobu poslední akční věc, co se na Severu stane - až do půlky páté knihy se tam spíš řeší, koho upálit a jestli ten obr fakt žere jenom salát :)

Moranius
09.06.2014 14:39:01
on-line

Kaculka88, martin.pochman, Syki
(zkousnutelný pro ty, co viděli tento díl)

spoilerKaculka má pravdu, v knížce je majitel šípu, co sundá Ygritte, nejasný s příklonem k tomu, že to Jon nakonec nebyl - viz. Kaculky citace. Ten šíp sice nemá opeření, které Jon používá, takže si sám říká, že to nestřílel on - ale během boje mu šípy došly a nabral tam ve spěchu nějaké náhodné, takže to není na 100%.
Jinak - když už se v diskuzi otvírají knížky a hledají citace, tak jde do tuhého :)

Davies182
09.06.2014 14:37:24
on-line

do_Od
Rád bych teď dopředu upozornil, že kdokoliv bude mít na aktuální epku jiný názor (tj. jinak řečeno odlišný vkus, subjektivní pohled... whatever) než pan recenzent, bude jeho příspěvek neprodleně smazán...

Mno. Celkově prostě díl nebyl zrvona našláplej, co se týče dialogů ("Hej, Sněhu, jaký to je ho tam vrznout?" "Ale jóó, fakt celkem hustý, ale nedá se to moc dobře popsat, Samíku, víš?"), a to byl zatím ve čtvrté sezóně IMO každej jednotlivej pokec. Nudilo to. Pak povedená bitka na zdi, kdy ale v podstatě tři lidi v řadě za sebou a rozmezí dvaceti minut řvou na vyhlídce to samý (připravit, zacílit, pal!), Sníh má fajn sólíčka s mečem, Sam s Pypem a lukem, a do všeho ty cool pohledy z ptačí perspektivy... Potud dobrý, nebudu ale zastírat, že jsem holt očekával i pár prostřihů k Lannisterům, považoval bych je totiž po kulervoucím finiši S04E08 za samozřejmost... Jak sem nicméně psal, chápu tu atmosféru a nutnost neuhýbat kamerou do okolí Zdi, pár změn prostředí by jí ale stejně těžko ublížilo. Spíš odlehčilo, a konec pak působil o to razantněji...

Což mě přivádí k myšlence, že to, že neukázali bitku v tunelu, bylo třeba naopak dobře, než aby se to tam mlátilo v doprovodu pitomýho CGI. Fungovalo to.

Jinak sem myslel, že od ultranudný druhý řady se už na GoTy koukaj jenom fanboyové, ale tak fajn .

Zobrazuji položky 21 – 40 z 54

1 2 3

© Copyright 2000 – 2019 Všechna práva vyhrazena.