Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Bohové reklamy: Guy Ritchie


ikona
Mr. Hlad
bohové reklamyguy ritchie
Jaké reklamy točí tvůrce Sherlocka Holmese a legendárních gangsterek?  
Guy Ritchie je jeden z nejzajímavějších režisérů současnosti, málem tomu tak ale nebylo. A proč? No jednoduše proto, že se oženil. Ale hezky od začátku. Výrazně na sebe upozornil hned svým debutem, což byla malá a levná gangsterka Sbal prachy a vypadni, ve které se parta kámošů musela hodně otáčet, aby sehnala půl milionu liber a zaplatila dluh mafiánovi. Tehdy tam byl největší hvězdou zpěvák Sting, kariéry si tu ovšem nastartovali Vinnie Jones, Jason Flemyng a hlavně Jason Statham. O dva roky později natočil Ritchie podobný kousek. Podfu(c)k byl taky až do morku kostí britský, drsný, agresivně nasnímaný a plný černého humoru. A jako bonus tu byli třeba Benicio Del Toro a hlavně Brad Pitt. Další velký úspěch a o režiséra byl najednou v Hollywoodu zájem. 
A nejen v Hollywoodu. Chtěla ho i Madonna, která se stala jeho manželku a málem mu zabila kariéru. Ve filmu Trosečníci se objevila před kamerou a namísto drsných gangsterů, londýnského slangu, absurdních situací a zabíjení lidí s pomocí dveří od auta jsme dostali nejuchcanější rádoby romanci a obrovský komerční průšvih. Revolver měl být sice návrat do jistých vod, ale film, který se sice tvářil jako gangsterka a měl Jasona Stathama, byl natolik divný a nedivácký, že se mu v kinech taky nedařilo. 

Naštěstí si v roce 2008 Ritchie napravil reputaci snímkem RocknRolla, klasickou gangsterkou ve stylu Podfu(c)ku a Sbal prachy a vypadni. Ačkoliv opět finančně v kinech nešlo o žádný zázrak, režisér získal zpět ztracený respekt a prestiž. A to bylo možná důležitější. Prachy se totiž dají sehnat i jinak, třeba tím, že se člověk nechá ukecat Hollywoodem a natočí novou verzi dobrodružství Sherlocka Holmese. Jednička se vydařila lidé na ni chodili houfně, s dvojkou to bylo podobné. V obou případech zvládal Ritchie natáčet akční scény tak, že si to člověk v kině mol stoprocentně užívat. Jeho efektní zpomalovačky, rychlé střihy a k tomu herecká chemie mezi Robertem Downeym Jr. a Judem Lawem udělaly z obou Holmesů hity a z Ritchieho megahvězdu. Chvilku to trvalo, ale na ten vrchol se přeci jenom vyškrábal. 

Jeho osobitý styl se dá poznat i v reklamách. Jsou agresivní, hlasité, rychlé a neskutečně našlapané. A nebojí se v nich dělat věci, které jsou občas tak trošku za hranicí obecného vnímání dobrého vkusu. Když například posadil za volant auta děti, moc lidí ho po zádech neplácalo. Ale je to cool. 
Nike

Dior Homme

Corvette

Tak co se vám líbilo nejvíc? 
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení


Registrace