Diskuze k článku Dexter: Recenze 8. série

příspěvky 1 - 8 Napsat příspěvek
Dr.Z, autore recenze, když napíšeš větu jako je tato cituji: "Dexter mohl být klidně odhalen, hurikán k tomu přímo vybízel, už jednou vyplavil těla jeho obětí, tentokrát je však Dexter zřejmě lépe zatížil.", opravdu chceš jakkoliv vytýkat tvůrcům děj, nelogičnosti či zápletku? Chápal bych to, kdyby to napsal někdo, kdo by mi přiznal, že viděl pouze první a alespoň půlku druhé řady seriálu, ale po všech osmi? Opravdu může autor recenze 8. řady napsat něco s prominutím tak hloupého jako „tentokrát je však Dexter zřejmě lépe zatížil“? Jak jste ten seriál sledoval, když jste nepochopil Dexterovo využití „kamaráda“ Golfského proudu? Nemá co vyplavat, mrtvá těla či jejich části odnesl směrem do širého Atlantiku Golfský proud, takže pokud by se někde objevila vyplavená tak pravděpodobnost, že by to bylo opět na Floridě (hurikánů třeba miliarda) je naprosto, naprosto mizivá (pokud vůbec, tak pak by se tak stalo maximálně u břehů severní Evropy nebo u západního pobřeží Afriky - Golfský proud se dělí). Jak tedy někdo, kdo evidentně nezachytil či nepochopil jednu z nejzásadnějších změn a její důvod v Dexterových zvycích ovlivněných nálezem těl a jeho téměř odhalením v druhé sérii, může psát recenzi a použít proti tvůrcům výrazy jako „nelogičnosti“ a ještě zmiňovat předešlé série. Ne, tím rozhodně neomlouvám řadu opravdu naprostých stupidit, kterých se autoři (nejen) 8. řady dopustili (namátkou jedna perla z 8. série - Hannah je hledaný zločinec a ani ji, ani Dextera nenapadne, aby si například obarvila vlasy, což by jako první věc napadlo i malé dítě – zvláště když se jedná o atraktivní bloncku; což možná na druhou stranu vysvětluje její přístup ;), ale Dexterův?), ale po něčem takovém prostě nemohu brát takovou recenzi vášně (či autora jako pozorného diváka), neboť to působí, že ten kdo ji napsal ten seriál viděl tak jedním okem, nebo právě až onu 8. řadu. Takže doporučuji si pustit Dextera znovu a pak sledovat monitor na jeho lodi, kde je v několika dílech krásně vidět pozice Golfského proudu a kam míří – a proto mohl Dexter od 3 řady s klidem vyhazovat těl kolik chtěl (celá či na kousky), neboť věděl, že proud se o ně postará navždy. A nemusel je vůbec ničím, natož lépe, zatěžovat. ;-)
11359
Dr.Z, autore recenze, když napíšeš větu jako je tato cituji: "Dexter mohl být klidně odhalen, hurikán k tomu přímo vybízel, už jednou vyplavil těla jeho obětí,[b] tentokrát je však Dexter zřejmě lépe zatížil.[/b]", opravdu chceš jakkoliv vytýkat tvůrcům děj, nelogičnosti či zápletku? Chápal bych to, kdyby to napsal někdo, kdo by mi přiznal, že viděl pouze první a alespoň půlku druhé řady seriálu, ale po všech osmi? Opravdu může autor recenze 8. řady napsat něco s prominutím tak hloupého jako „tentokrát je však Dexter zřejmě lépe zatížil“? [b]Jak jste ten seriál sledoval, když jste nepochopil Dexterovo využití „kamaráda“ Golfského proudu?[/b] Nemá co vyplavat, mrtvá těla či jejich části odnesl směrem do širého Atlantiku Golfský proud, takže pokud by se někde objevila vyplavená tak pravděpodobnost, že by to bylo opět na Floridě (hurikánů třeba miliarda) je naprosto, naprosto mizivá (pokud vůbec, tak pak by se tak stalo maximálně u břehů severní Evropy nebo u západního pobřeží Afriky - Golfský proud se dělí). Jak tedy někdo, kdo evidentně nezachytil či nepochopil jednu z nejzásadnějších změn a její důvod v Dexterových zvycích ovlivněných nálezem těl a jeho téměř odhalením v druhé sérii, může psát recenzi a použít proti tvůrcům výrazy jako „nelogičnosti“ a ještě zmiňovat předešlé série. Ne, tím rozhodně neomlouvám řadu opravdu naprostých stupidit, kterých se autoři (nejen) 8. řady dopustili (namátkou jedna perla z 8. série - Hannah je hledaný zločinec a ani ji, ani Dextera nenapadne, aby si například obarvila vlasy, což by jako první věc napadlo i malé dítě – zvláště když se jedná o atraktivní bloncku; což možná na druhou stranu vysvětluje její přístup ;), ale Dexterův?), ale po něčem takovém prostě nemohu brát takovou recenzi vášně (či autora jako pozorného diváka), neboť to působí, že ten kdo ji napsal ten seriál viděl tak jedním okem, nebo právě až onu 8. řadu. Takže doporučuji si pustit Dextera znovu a pak sledovat monitor na jeho lodi, kde je v několika dílech krásně vidět pozice Golfského proudu a kam míří – a proto mohl Dexter od 3 řady s klidem vyhazovat těl kolik chtěl (celá či na kousky), neboť věděl, že proud se o ně postará navždy. A nemusel je vůbec ničím, natož lépe, zatěžovat. ;-)
0 0
reagovat
Strašně to odflákli. Nevím, jací autoři stojí za osmou sérií, ale asi vůbec neměli povědomí o předešlých sériích. Tady snad každej díl psal někdo jinej a ještě k tomu všemu nikdo z dřívějších časů. V sedmé sérii např. Dexter říká Hannah něco ve smyslu, že Miami je jeho teritorium, které nechce opustit a kde ho nejspíš nakonec pravděpodobně dostanou. To by určitě nebyl špatný konec, jak už zmínila recenze. Místo toho se osmá série ze začátku táhne, jediný tahoun je tady dr. Vogelová, ze které se v určitém momentě stane naprosto neschopná postava, bez jakékoliv osudovosti zavražděná synem. Dexter se z ničeho nic, Debra-neDebra rozhodne z fleku všechno prodat a jet s Hannah, aniž by jeho rozhodnutí něco předvídalo (dobrý je to, jak se na ní i syna podobně z fleku nakonec vykašle). A poslední díl, jakoby měl stihnout najednou všechno dohromady, zatímco polovina série byla vata a nic zásadního se v ní nedělo. Legrační taky bylo, jak Hannah v klidu pobíhá po letišti, po Miami a ani si jako hledaná vražedkyně ani nenabarví vlasy nebo nezmění účes a veškeré obstrukce s útěkem z Miami busem se omezí na píchnutí injekce zlosynovi v busu plném spících nepozorných cestujících. Tohle fakt psal idiot.
10977
0 0
reagovat
proti vyústění jako takovému bych ani nic neměl....
Ale co mi zpětně vadí dost je uspěchaná produkce, ty tři měsíce byli znát, scénáře jen posouvli figurky mnohdy z bodu A do bodu B bez smyslu, často bez jakýhokoliv smyslu...
Je to škoda, zasloužilo si to větší péči
10965
proti vyústění jako takovému bych ani nic neměl.... Ale co mi zpětně vadí dost je uspěchaná produkce, ty tři měsíce byli znát, scénáře jen posouvli figurky mnohdy z bodu A do bodu B bez smyslu, často bez jakýhokoliv smyslu... Je to škoda, zasloužilo si to větší péči
0 0
reagovat
Tak u mě konec mého nejdéle sledovaného seriálu nějak nepohoršovalo, uznávám ho, ale taky mi je jasné, že to celé mohlo být o třídu lepší. Souhlasím s uživatelem PetrM a jeho posledním odstavcem, spojit výbornou sedmou řadu s pár díly osmé by bylo super, ale na kdyby se ve sportu, ale ani tady nehraje...
Pro mě zůstane nejlepší 4.řada s nejvíc šokujícím závěrem vůbec, následuje druhá a první řada (to seznámení s Dexterem Morganem nikdy nezapomenu), u mě největší dno (ale oproti jiným seriálů lepší průměr) byla 5. a 6. řada, ale tahle poslední jim zdatně konkuruje:-
10956
Tak u mě konec mého nejdéle sledovaného seriálu nějak nepohoršovalo, uznávám ho, ale taky mi je jasné, že to celé mohlo být o třídu lepší. Souhlasím s uživatelem PetrM a jeho posledním odstavcem, spojit výbornou sedmou řadu s pár díly osmé by bylo super, ale na kdyby se ve sportu, ale ani tady nehraje... Pro mě zůstane nejlepší 4.řada s nejvíc šokujícím závěrem vůbec, následuje druhá a první řada (to seznámení s Dexterem Morganem nikdy nezapomenu), u mě největší dno (ale oproti jiným seriálů lepší průměr) byla 5. a 6. řada, ale tahle poslední jim zdatně konkuruje*:-*
0 0
reagovat
Také u mě byl závěr zklamáním. Michael C Hall dělal těch osm let co mohl, ale alespoň u mě kvalita sezón korelovala s tím, koho měl Dexter u sebe / proti sobě. Takže já si budu pamatovat (pro mě) to lepší - tedy první, čtvrtou, pátou a sedmou řadu, protože právě Dexter společně s Brianem, Trinitym, Lumen nebo Hannah dělali z průměrné vyvražďovačky něco lepšího, protože kromě Debry byli všichni spolupracovníci jenom ploché figurky (a většinou i debilové).

Věčná škoda osmé řady, protože ten prvotní nápad s doktorkou Vogelovou byl myslím výborný a rovněž Hannah ukončila sedmou sezónu jako dobře vykreslená postava, ale v těch dvanácti dílech se to jaksi rozplizlo jak kdyby ty scénáře psali pejsek s kočičkou a nebo se chudák scénárista snažil roztáhnout dva odstavce na dvě stránky.

Viděno zpětně, měli asi udělat něco jako konec Breaking Bad - vyhodit většinu osmé řady, doktorku Vogelovou přidat do druhé poloviny sedmé, natočit 16 epizod a vysílat je rozdělené na 8+8. Bohužel. nestalo se :-
10955
Také u mě byl závěr zklamáním. Michael C Hall dělal těch osm let co mohl, ale alespoň u mě kvalita sezón korelovala s tím, koho měl Dexter u sebe / proti sobě. Takže já si budu pamatovat (pro mě) to lepší - tedy první, čtvrtou, pátou a sedmou řadu, protože právě Dexter společně s Brianem, Trinitym, Lumen nebo Hannah dělali z průměrné vyvražďovačky něco lepšího, protože kromě Debry byli všichni spolupracovníci jenom ploché figurky (a většinou i debilové). Věčná škoda osmé řady, protože ten prvotní nápad s doktorkou Vogelovou byl myslím výborný a rovněž Hannah ukončila sedmou sezónu jako dobře vykreslená postava, ale v těch dvanácti dílech se to jaksi rozplizlo jak kdyby ty scénáře psali pejsek s kočičkou a nebo se chudák scénárista snažil roztáhnout dva odstavce na dvě stránky. Viděno zpětně, měli asi udělat něco jako konec Breaking Bad - vyhodit většinu osmé řady, doktorku Vogelovou přidat do druhé poloviny sedmé, natočit 16 epizod a vysílat je rozdělené na 8+8. Bohužel. nestalo se *:-*
0 0
reagovat
nejhorší řada, která jako by úplně změnila žánr, kdyby to skončilo trochu jiným koncem už minulou sérii, mohlo to být mnohem lepší, poslední dvě epizody jsem trpěl jako zvíře, dokonce jsem závěr minulého dílu proklikal, protože to na mě bylo moc silné kafe
poslední sérii Dextra bych srovnal s tuzemskou seriálovou tvorbou, nevím kde se to pokazilo, ale scénáristy bych na místě vykopl
10952
nejhorší řada, která jako by úplně změnila žánr, kdyby to skončilo trochu jiným koncem už minulou sérii, mohlo to být mnohem lepší, poslední dvě epizody jsem trpěl jako zvíře, dokonce jsem závěr minulého dílu proklikal, protože to na mě bylo moc silné kafe poslední sérii Dextra bych srovnal s tuzemskou seriálovou tvorbou, nevím kde se to pokazilo, ale scénáristy bych na místě vykopl
0 0
reagovat
Celou dobu jsem se k téhle řadě stavěl neutrálně, nijak extra ji nebránil ale zase mi nějak výrazně nevadila no ale ten konec? Takový jsem absolutně nečekal a přikláním se ke zklamání nakonec :- takhle měla končit dejme tomu předposlední řada, ne finále.
10951
Celou dobu jsem se k téhle řadě stavěl neutrálně, nijak extra ji nebránil ale zase mi nějak výrazně nevadila no ale ten konec? Takový jsem absolutně nečekal a přikláním se ke zklamání nakonec *:-* takhle měla končit dejme tomu předposlední řada, ne finále.
0 0
reagovat

Absolutní souhlas

Celá řada velmi mdlá, některé postavy mě už iritovali (Quinn,Batista), vedlejší linky nezajímavé, neřku-li úplně zbytečné (Masuka + dcera). Emoce se úplně vytratili. A finále? Výsměch všem milovníkům prvních několika řad Dextera. Že Debra umře, se dozvíme během jedné věty? WTF? Špatná série, špatný konec. Dexter to zabalil až možná příliš pozdě. Nic nevystihuje mé pocity s finále jako slova EPIC FAIL.
10950
Celá řada velmi mdlá, některé postavy mě už iritovali (Quinn,Batista), vedlejší linky nezajímavé, neřku-li úplně zbytečné (Masuka + dcera). Emoce se úplně vytratili. A finále? Výsměch všem milovníkům prvních několika řad Dextera. [spoiler]Že Debra umře, se dozvíme během jedné věty? WTF?[/spoiler] Špatná série, špatný konec. Dexter to zabalil až možná příliš pozdě. Nic nevystihuje mé pocity s finále jako slova EPIC FAIL.
Absolutní souhlas
0 0
reagovat