Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Hra o trůny: S05E08

příspěvky 21 - 40 Napsat příspěvek

BlackAdder

Souhlas, napadlo mě hned to samé ale podle mě to bylo čistě symbolické. Ve finále bude hlavní jenom ten jeden.
16269
Souhlas, napadlo mě hned to samé ale podle mě to bylo čistě symbolické. Ve finále bude hlavní jenom ten jeden.
BlackAdder
0 0
reagovat

BlackAdder

já myslím, že to tvůrci udělali naschvál, aby to tak vypadalo......
16268
já myslím, že to tvůrci udělali naschvál, aby to tak vypadalo......
BlackAdder
0 0
reagovat
Jeden dotaz mohu-li: na tom kopci to byli 4 jezdci apokalypsy nebo to byla náhoda?
16267
Jeden dotaz mohu-li: [spoiler]na tom kopci to byli 4 jezdci apokalypsy nebo to byla náhoda?[/spoiler]
0 0
reagovat
Nečetl jsem si to tady celé (protože je to dost nebezpečné), takže doufám, že to nevytáhnu z kontextu, ale musím souhlasit s Lady Integrou. Jsem nečtenář, a také mi v seriálu moc chybí flashbacky a více informací o daném světě, a né jen o postavách, které známe. Ze začátku jsem to samozřejmě vůbec nepociťoval, ale pak jsem se dostal k této sérii na VideaČesky, a došlo mi, o kolik toho v seriálu přicházíme. Přitom úplně zbytečně, jelikož by se tvůrcům tenhle směr velice vyplatil. Sice by to bylo trošku nucené přidávat tam flashbacky až teď (i když to už udělali v prvním díle, ale to bylo takové malé prd), ale rozhodně by tím mohli zpomalit, a taky by tím mohli zaplnit seriál místo těch zbytečných scén, na které se akorát nadává (zdravím Červa a Missan ... aee ... no prostě tu překladatelku). Fakt je to škoda, hodně toho úzce souvisí s tím, co se děje v seriálu, a člověk to pak nedokáže náležitě ocenit, když ani neví na co přesně se naráží, nebo co se za tím vším skrývá.
16247
Nečetl jsem si to tady celé (protože je to dost nebezpečné), takže doufám, že to nevytáhnu z kontextu, ale musím souhlasit s Lady Integrou. Jsem nečtenář, a také mi v seriálu moc chybí flashbacky a více informací o daném světě, a né jen o postavách, které známe. Ze začátku jsem to samozřejmě vůbec nepociťoval, ale pak jsem se dostal k této [link="http://www.videacesky.cz/tag/epicka-historie"]sérii[/link] na VideaČesky, a došlo mi, o kolik toho v seriálu přicházíme. Přitom úplně zbytečně, jelikož by se tvůrcům tenhle směr velice vyplatil. Sice by to bylo trošku nucené přidávat tam flashbacky až teď (i když to už udělali v prvním díle, ale to bylo takové malé prd), ale rozhodně by tím mohli zpomalit, a taky by tím mohli zaplnit seriál místo těch zbytečných scén, na které se akorát nadává (zdravím Červa a Missan ... aee ... no prostě tu překladatelku). Fakt je to škoda, hodně toho úzce souvisí s tím, co se děje v seriálu, a člověk to pak nedokáže náležitě ocenit, když ani neví na co přesně se naráží, nebo co se za tím vším skrývá.
0 0
reagovat

Ted 22:19

To je neskutecny magor :D
16242
To je neskutecny magor *:D*
Ted 22:19
0 0
reagovat

Integra

Mohu se zeptat jaké postavy, lady Integro Fairbrook Wingates Hellsing?
16240
Mohu se zeptat jaké postavy, lady Integro Fairbrook Wingates Hellsing?
Integra
0 0
reagovat
Spooner
Já beru Nočního krále jako milý mytologický prvek dotvářející hloubku světa, nepočítám s nějakou významnější rolí do budoucna. Ostatně to je to, co mi na seriálu velmi chybí, nějaké flashbacky nebo alespoň trochu větší důraz na prostředí a budování světa, doporučuji i nečtenářům občas zabrousit na wiki a podívat se po nějakých legendách, brzo už to bude bez spoilerů. Já vím, že kniha a televize jsou rozdílná média, ale stejně bych raději viděla souboj Roberta s Rhaegarem nebo nějaké Nedovy vzpomínky na Lyannu, místo prostitutek v Malíčkově bordelu a podobné vaty. Přiznám, že na seriál nekoukám, jen si občas pustím nějakou scénu, na kterou jsem zvědavá, hlavně tedy netrpělivě vyhlížím osud jedné postavy a nechce se mi čekat pět let na Vichry, tak doufám, že nebudu muset rituálně pálit všech pět knih :D
16239
[b]Spooner[/b] Já beru Nočního krále jako milý mytologický prvek dotvářející hloubku světa, nepočítám s nějakou významnější rolí do budoucna. Ostatně to je to, co mi na seriálu velmi chybí, nějaké flashbacky nebo alespoň trochu větší důraz na prostředí a budování světa, doporučuji i nečtenářům občas zabrousit na wiki a podívat se po nějakých legendách, brzo už to bude bez spoilerů. Já vím, že kniha a televize jsou rozdílná média, ale stejně bych raději viděla souboj Roberta s Rhaegarem nebo nějaké Nedovy vzpomínky na Lyannu, místo prostitutek v Malíčkově bordelu a podobné vaty. Přiznám, že na seriál nekoukám, jen si občas pustím nějakou scénu, na kterou jsem zvědavá, hlavně tedy netrpělivě vyhlížím osud jedné postavy a nechce se mi čekat pět let na Vichry, tak doufám, že nebudu muset rituálně pálit všech pět knih *:D*
0 0
reagovat

Spooner 21:08

16238
http://www.youtube.com/watch?v=os6U77Hhm_s&t=0m14s
Spooner 21:08
0 0
reagovat

Integra

Tak sám Martin se nedávno vyjádřil v tom smyslu, že "seriál a kniha jsou dvě odlišné věci, tak si sakra už zvykněte". Osobně si ale myslím, že zásadní věci typu důležitá úmrtí či zvraty s nimi stále hojně konzultuje a zrovna našeho modrého rohatce by tam imho nedávali, kdyby se s ním nepočítalo v knihách. Jinak jsem se změnami veskrze spokojen. Zredukování Tyrionovy linky a vynechání pár postav mě sice štve. Na druhou stranu to, jak pracují oproti knihám s linkami Sansy či Aryi a dokážou slušně spojit dohromady osudy dvou knižních postav, mě zatím dost baví a jsem rád, že i jako čtenář můžu být čím překvapen. I když to už vlastně budu za chvíli u všech linek :D
16237
Tak sám Martin se nedávno vyjádřil v tom smyslu, že "seriál a kniha jsou dvě odlišné věci, tak si sakra už zvykněte". Osobně si ale myslím, že zásadní věci typu důležitá úmrtí či zvraty s nimi stále hojně konzultuje a zrovna našeho modrého rohatce by tam imho nedávali, kdyby se s ním nepočítalo v knihách. Jinak jsem se změnami veskrze spokojen. Zredukování Tyrionovy linky a vynechání pár postav mě sice štve. Na druhou stranu to, jak pracují oproti knihám s linkami Sansy či Aryi a dokážou slušně spojit dohromady osudy dvou knižních postav, mě zatím dost baví a jsem rád, že i jako čtenář můžu být čím překvapen. I když to už vlastně budu za chvíli u všech linek *:D*
Integra
0 0
reagovat
Spooner

já jako čtenář, kterému se vůbec nelíbí jakým směrem se poslední dvě série ubírají oproti předloze, to beru tak, že scénáristé sice ví, jak má asi vypadat úplný závěr v hrubých črtách, ovšem detaily ohledně jednotlivých linek a tuny vedlejších postav nejspíš nevědí. Tedy seriál už si teď v některých případech jede na vlně fan fikce scénáristů, aniž by to ovlivnilo osud některých "méně důležitých" postav v knize nebo průběh děje u lhavních postav, které se mohou ubírat úplně jinudy. Například to s Nočním králem neberu absolutně vůbec jako bernou minci co se knih týče, prostě se scénáristům zdála ta postava cool, rozhodli se její jméno použít, pro knihy to nemusí znamenat nic. Tedy sečteno podtrženo, seriál nespoileruje, zatím, to přijde až u uzavírání příběhů hlavních tahounů. Cíl bude nejspíš velmi podobný, ovšem cesty už jsou teď velmi rozdílné.
16236
[b]Spooner[/b] já jako čtenář, kterému se vůbec nelíbí jakým směrem se poslední dvě série ubírají oproti předloze, to beru tak, že scénáristé sice ví, jak má asi vypadat úplný závěr v hrubých črtách, ovšem detaily ohledně jednotlivých linek a tuny vedlejších postav nejspíš nevědí. Tedy seriál už si teď v některých případech jede na vlně fan fikce scénáristů, aniž by to ovlivnilo osud některých "méně důležitých" postav v knize nebo průběh děje u lhavních postav, které se mohou ubírat úplně jinudy. Například to s Nočním králem neberu absolutně vůbec jako bernou minci co se knih týče, prostě se scénáristům zdála ta postava cool, rozhodli se její jméno použít, pro knihy to nemusí znamenat nic. Tedy sečteno podtrženo, seriál nespoileruje, zatím, to přijde až u uzavírání příběhů hlavních tahounů. Cíl bude nejspíš velmi podobný, ovšem cesty už jsou teď velmi rozdílné.
0 0
reagovat
A nezapomenout na sekci postav vzniklých čistě pro seriál! Muhehehe....
16235
A nezapomenout na sekci postav vzniklých čistě pro seriál! Muhehehe....
0 0
reagovat

Spooner

Nu nezávidím ti to. Takový článek bude bolet.
16234
Nu nezávidím ti to. Takový článek bude bolet.
Spooner
0 0
reagovat

Axis

Tak u mě se třeba knihy chytly a sám začínám o tom pomyslném článku na konci série uvažovat. Jenže víš jak, ta hranice mezi vykládáním knižních a seriálových rozdílů a podlým spoilerováním je zatraceně tenká, a nechci aby mě pak půlka čtenářů přizabila :D Bude to oříšek. A tyhle teorie a dohady spojené s historii Západozemí, o níž nemá polovina diváků imho ani potuchy (v seriálu tohle holt dost flákají), to už je zase druhá kapitola ;)
16233
Tak u mě se třeba knihy chytly a sám začínám o tom pomyslném článku na konci série uvažovat. Jenže víš jak, ta hranice mezi vykládáním knižních a seriálových rozdílů a podlým spoilerováním je zatraceně tenká, a nechci aby mě pak půlka čtenářů přizabila *:D* Bude to oříšek. A tyhle teorie a dohady spojené s historii Západozemí, o níž nemá polovina diváků imho ani potuchy (v seriálu tohle holt dost flákají), to už je zase druhá kapitola *;)*
Axis
0 0
reagovat

mkubalikova

Nekonečný popisy vnitřního uspořádání, schodů a žrádla v angličtině, no je to na Vás ;)
16232
Nekonečný popisy vnitřního uspořádání, schodů a žrádla v angličtině, no je to na Vás *;)*
mkubalikova
0 0
reagovat
TVL, mam toho tak akorat dost :D Z Neoluxoru jsem si objednala vsechny knihy a mam co delat cele leto. Clanek, neclanek, tato diskuze me dostatecne navnadila. Nevite nekdo, jak se to cte v anglictine? Mam ji dost dobrou, nerada bych ale tahala jeste slovnik.
16231
TVL, mam toho tak akorat dost *:D* Z Neoluxoru jsem si objednala vsechny knihy a mam co delat cele leto. Clanek, neclanek, tato diskuze me dostatecne navnadila. Nevite nekdo, jak se to cte v anglictine? Mam ji dost dobrou, nerada bych ale tahala jeste slovnik.
0 0
reagovat

TedGeorge

Myslím že se s Exem docela snažíme nezacházet za pomyslnou čáru. A článek o rozchodu HBO s knihou by asi mohl být, ale až po skončení této serie a s tím že se stejně nemůže zacházet do detailů. Kdoví jak nakonec scénáristi zareagují na tu naší Nomen omen postavu, která v seriálu není a nebude.

Odhlédnouc od faktu že v klubové kabině TV a MZ zone se knihy moc nechytly a musel by to napsat Ex, bo já mám pacičku zraněnou a jsem rád že tu píšu své tupé komenty. Takže se stejně asi nic takového nezrealizuje.
16230
Myslím že se s Exem docela snažíme nezacházet za pomyslnou čáru. A článek o rozchodu HBO s knihou by asi mohl být, ale až po skončení této serie a s tím že se stejně nemůže zacházet do detailů. Kdoví jak nakonec scénáristi zareagují na tu naší Nomen omen postavu, která v seriálu není a nebude. Odhlédnouc od faktu že v klubové kabině TV a MZ zone se knihy moc nechytly a musel by to napsat Ex, bo já mám pacičku zraněnou a jsem rád že tu píšu své tupé komenty. Takže se stejně asi nic takového nezrealizuje.
TedGeorge
0 0
reagovat

Ted

První 3 knihy už vyšly na CD poslech. Když ne číst, tak aspoň poslouchat? Ta třetí má třeba 63 hodin...
16229
První 3 knihy už vyšly na CD poslech. Když ne číst, tak aspoň poslouchat? Ta třetí má třeba 63 hodin...
Ted
0 0
reagovat
Hele fakt v tom mam bordel. Nekdo se tu nedavno pokousel o pekny shrnuti (trvam na clanku!!!) toho, jak sou na tom knizky vs HBO, a mam pocit, ze toho prece jenom bude jeste vic...

I kdyz to mozna bude zbytecny, tak bych nasledujici dva tydny zavedl az zbytecne prisny pravidla pro diskuzi pod GOT...
16228
Hele fakt v tom mam bordel. Nekdo se tu nedavno pokousel o pekny shrnuti (trvam na clanku!!!) toho, jak sou na tom knizky vs HBO, a mam pocit, ze toho prece jenom bude jeste vic... I kdyz to mozna bude zbytecny, tak bych nasledujici dva tydny zavedl az zbytecne prisny pravidla pro diskuzi pod GOT...
0 0
reagovat

Axis

Ad Stannis. Ten Světlonoš je fake. Mistr Aemon se ptal Sama myslí, zda-li meč svítí a on řekl, že jo. Mistr si pomyslel, že meč je falešný, protože nehřeje.

Jinak moje teorie se Světlonošem, kterou jsem zapomněl napsat je, že ať už bude Azor kdokoli, tak aby meč byl skutečný, bude ho muset vrazit Melisandře do srdce (stejně jako Nyssa Nysse).
16227
Ad Stannis. Ten Světlonoš je fake. Mistr Aemon se ptal Sama myslí, zda-li meč svítí a on řekl, že jo. Mistr si pomyslel, že meč je falešný, protože nehřeje. Jinak moje teorie se Světlonošem, kterou jsem zapomněl napsat je, že ať už bude Azor kdokoli, tak aby meč byl skutečný, bude ho muset vrazit Melisandře do srdce (stejně jako Nyssa Nysse).
Axis
0 0
reagovat

TedGeorge

Teď už ne, v podstatě se bavíme o věcech, na které seriál už nehraje a hrát s velkou pravděpodobností nebude.

A Azor Ahai je v seriálu umně schován, naposledy se o něm víc mluvilo někde v třetí sezoně. A jedna zmínka teď při rozmluvě Stannise s Rudou kněžkou a nutnosti královské krve. Víc nic. A stejně, tohle vše si stejně tvůrci nechají až na konečnou sezonu a ta je v nedhlednu.
16226
Teď už ne, v podstatě se bavíme o věcech, na které seriál už nehraje a hrát s velkou pravděpodobností nebude. A Azor Ahai je v seriálu umně schován, naposledy se o něm víc mluvilo někde v třetí sezoně. A jedna zmínka teď při rozmluvě Stannise s Rudou kněžkou a nutnosti královské krve. Víc nic. A stejně, tohle vše si stejně tvůrci nechají až na konečnou sezonu a ta je v nedhlednu.
TedGeorge
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se