Do diskuze mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé.


Zobrazuji položky 21 – 40 z 64

1 2 3 4

a4am
17.05.2009 12:10:22
on-line

Jen k LOST. Čistě vatoviny jako díl s autem, smrt nových postav (ta herečka a ten týpek), hrané golfu, u mě nejlepší díly dané sezony:)
Ale vata ala nepodařené flashbacky, to mě taky štvalo. Naštěstí se vše obrátilo:)

Luc44
17.05.2009 12:09:38
on-line

Gorecki
OK, takže ne během jedné a půl ale dvou a čtvrt, whatever... Nenech se míst, mě se pátá sérka Lost líbila velice a to tak že ze všech nejvíc. Ale to, že tam je vata a dvě série by se dali škrtnout to prostě neokecáš a jak sem napsal je to o tom jestli tě to baví a mě ta vata v Lost nebavila, mě spíš srala, o to víc jsem rád, že jsem se tím prokousal až k výborný pátý sériii.

Poslední Civalovo post je velmi trefný

Psema: OK, beru zpátky, Chuck je až druhý

Sagittarius
17.05.2009 12:08:48
on-line

preci jen 1 a 2 rada byli prevazne staveny na tom ze jsme poznavali lidi z letadla aby jsme se s nima dokazali stotoznit poznat je proc co delaj jakej maj duvod apod... a to se bud nekomu libi a nebo ne stim se neda nic delat a prave od konce 3 rady uz tyhle veci prevazne zmizeli a ve 4 rade uz se kombinovalo zajimave s udalostma co se stali po zachrana a sem tam nejaka minolost postav ale tim ze to bylo jen nachvili tak ten flashback mel spad ne jak vetsina v 1 a 2 rade.. jinak co se tyce serial tak dexter super prvni rada druha jeste usla ale 3 uz mi prisla hrozne o nicem SPOILER kdyz uz se schylovalo ke konfrontaci toho stahovace vs dexter tak ten psycho boj trval 20s on si pak zlomi ruku a jeho prejede auto nc jako tam me to ... :) no a o prison break ani nemluvim to je dokonalej vatovej serial :) kdyby odvysilali ja nevim kolik to bylo asi 12 dilu nebo tak co meli pripraveny nez jim odkleply tech asi 22 tak by to bylo nejlepsi :) celej ten serial byl o tom ze ma ten plan na sobe a to bylo hodne husty tak nejak sli ty dily prejit ty vyplnovaci ale od 2 rady uz to bylo jezisi ale i pres odpor sem to dokoukal a konec a pekne debilni konec teda :D

Cival
17.05.2009 11:58:42
on-line

Me na tom nejvic mrzi, ze kdyz budu chtit zpetne nakoukat celej serial, musim pocitat s tim, ze takovejch 40 hodin stravim u serialu v podstate zbytecne, jen kvuli tomu, ze se plnily kvoty, ze tvurci nevedeli jaka bude budoucnost a ze tudiz scenariste jen vyplnovali vatu. To me hrozne demotivuje, kdyz mam slabsi chvilku a rikam si, ze se do toho fenomenu taky prokousu.

Samozrejme ze i serialy co me bavi casto preslapujou, ale jsou to komedie, tam kdyz je dost gagu a foru, tak nejaky zdrzovani moc neboli.

Psema
17.05.2009 11:52:12
on-line

Luc: nejvíc vaty je imho v Gossipce. Tam jde od začátku o ho_no. Restart každej druhej díl.

Mr. Smith
17.05.2009 11:19:48
on-line

Len povedzte co sa vam nepaci na stvrtej a piatej serii. A kde na tychto dvoch seriach vidite vatu. Lost nabral od stvorky perfektne tempo.

tera
17.05.2009 11:09:47
on-line

Je pravda, že seriály jako Lost by měly mít jasně danej počet dílů už od začátku, aby se pozvolna rozmotávala dějová linka a nedocházelo k umělýmu natahování. A určitě jsem taky měla slabší chvilky, kdy jsem uvažovala o dezerci (nejvíc ve třetí řadě). Ale věrnost se mi nakonec vyplatila. Začalo to už ve čtvrté řadě a pátá byla vyloženě čokoláda za odměnu. Děj má spád, otázky se začínají zodpovídat, nepřibývají nové postavy a naopak staré se likvidují ( SPOILER to jak zametli s Lockem mě vyloženě zahřálo u srdíčka ).
PS: Dexter byl velice špatnej příklad jako kvalitativní protipól k Lostům. Ten seriál měl skončit po první sezóně a bylo by to ideální. Druhá a třetí sezóna je v podstatě to samý v bleděmodrým (přiznávám, že jsem se zasekla v půlce třetí).

Jeffy
17.05.2009 11:08:31
on-line

mírné spoilery Dexter a Lost
Se mi líbí jak proti všemu se tu nasazuje dexter (posledně proti BSG na téma cliffhangery), přitom je to seriál, který už druhou sezonu vykrádá sám sebe. První řada je bez debat výborná - komplexní příběh i skvělé tempo, ve druhé se ale scénáristé začnou trochu potápět a i s dobře načtnutou dějovou linkou, to už vůbec není tak dobré jako v 1. řadě a to se ještě schylují k drastickým řešením pro vysvětlení děje. Ve třetí řadě už scénáristi regulérně neví co vyprávět o Dextrovi, takže je to napůl soap opera. A to se nezmiňuju o tom, že 2. řada je od půlky předvídatelná a třetí prakticky od začátku. Ve čtvrté musí přijít s jiným konceptem, jinak to už bude o ničem (ne že by mi nevadilo poslouchat Baptistu jak potřetí vyznává lásku), právě Dextrovi koncept 1řada=1příběh ubližuje stejně jako Heroes, kde vlastně jenom někam utíkaj a nikoho už to nezajímá. Proto je Lost lepší, protože u něj se dokáže úroveň tempa a děje zvyšovat, zatímco u Dextera to klesá.

Ohledně vaty : První 3 řady by klidně o celou řadu šli zredukovat (hlavně když je tam několik epizod typu - hrajem golf, dva trosečníci se objeví a chcípnou během 1 dílu), ale poslední dvě by šli zredukovat maximálně o 1-2 díly.

scroochy: Souhlas s každou větou

Gorecki
17.05.2009 11:05:59
on-line

Luc44
Schvalne som si precital popisy jednotlivych epizod tretej serie Lostu a aj ked uznavam, ze z dnesneho pohladu a z hladiska kontextu "velkeho pribehu" tam bolo dolezitych udalosti pomenej, pozerat tie "redsie" diely bola pre mna vtedy stale este ZABAVA. A o to ide.
A pokial ide o Dextera, nezabudaj, ze jeho seria ma 12 60-minutovych dielov, co je asi 18 40-minutovych dielov Lostu (este stale viac ako jeho 4., 5. a buduca 6. seria *;) )

MAJkLSON
17.05.2009 10:47:21
on-line

Gorecki: to s tim zdravym nadhledem samozrejme bylo mysleno nadnesene, proto je tam taky ten smajlik A neboj nikoho tu za debila oznacovat nebudu (pokud nebudu mit opravneny duvod)
K te vate: neni nad komedialni serialy, to je vata sama o sobe, ale kazdemu se to libi a jeste se u toho clovek pobavi (viz HIMYM, kde se vypravi jeden pribeh uz 4 sezony a stale nic:)

Luc44
17.05.2009 10:39:28
on-line

Hmm, zajímava "vatová" debata. Nemyslel jsem, že nakoenc budu v táboře těch, co tu na Lost nadávaj, ale musím souhlasit, že vaty tam je mega hodně a jak píše Cival zkrátit o dvě sezony by to šlo šmahem... Na druhou stranu má něco do sebe i scroochyho agrument, že sleduješ cestu a přitom se bavíš (a to je tu asi podstatný, protože i když je to z pohledu celku vata, tak z pohledu jednoho dílu to může fungovat, tak jak má - napětí, tajemno, emoce atd).
Při srovnání s Dexterem nemůže Lost nikdy uspět, už kvůli tomu, že Dexter zvládne tři příběhy během jedné a půl sezony v Lost. Ehm jo a taky proto, že Dexter je nejlepší a žádná homoerotika tam nebyla!
Když už jsem u vaty: imho nejvíc vatou vyplněnej seriál je Chuck

Sigi
17.05.2009 10:36:50
on-line

Jinak jako fanoušek hereckých návratů jsem rád, že se znovu objevil Jeff Fahey. Snad mu účast v Lostech trochu nakopne kariéru. Pro mě osobně je to největší sympaťák 5. série.

Gorecki
17.05.2009 08:54:52
on-line

Apropo Dexter, prave si spominam ako som pri sledovani tretej serie este v jej polovici nadaval, kedy sa uz konecne rozbehne ako prva a druha seria, zatial cosa tam furt riesi divna homoerotika medzi Dexterom a Miguelom. Som uprimne zvedavy, ako si Dexter poradi s tou stvrtou seriou.
Takze nakoniec to z tvojej strany nebol az taky dobry priklad;)

Sigi
17.05.2009 08:47:53
on-line

OMG .. chodíte vůbec spát? Jinak souhlasím s většinou, že Losti jsou lahůdka i když bych neměl naprostý problém třetí sérii odstřelit. Ta se až nakonec fakt nepovedla a nedivím se, že někdo použije slovo "vata"
Majklson: s Dexterem naprostý souhlas

Gorecki
17.05.2009 08:47:29
on-line

Majklson
Takze kazdy co este stale Losty "musi", uz nema zdravy nadhlad;))) Este nas rovno oznac za debilov, ak ti to urobi dobre. Ja napriklad nechapem nikoho, kto dobrovolne pozeral Prison Break od nejakej 16. epizody prvej serie a nepotrebujem si s tym ulavovat na prislusnych diskusiach, pretoze je to otazka vkusu. Argumentovat vatou pri Lost, seriali, ktory uz pri vzniku presne vie ako skonci, len nevedel presne kedy, je scestne.
Priklad Dextera je dobry, ale opat narazame na problem vkusu. Tiez ti niekto moze povedat ze Dexter ma vela pre neho nezaujimavej vaty. Napriklad vela scen s matkou, ci podruzne pribehove linie s policajnymi kolegami, tretia seria mala vaty az az. Niekomu by tam vsak chybala. Okrem toho, akonahle Losti vedeli kolko budu mat sezon, nabrali tempo o akom sa Dexterovi ani nesnivalo (kvality neporovnavam).

MAJkLSON
17.05.2009 08:22:07
on-line

Crimson_moon: diky, ze tu nejsem sam, co losty jaksi uz nemusi a zachovava si zdravy nadhled Jinak s tvym sahodlouhym prispevkem se neda nic jineho nez souhlasit a komu neni radno tomu neni pomoci
Gorecki: serial bez vaty s ucelenym pribehem... jeden za vsechny: Dexter

Gorecki
17.05.2009 08:02:07
on-line

Ja tu jeho argumentaci tiez "nepobiram", to je ako vysmievat sa z niekoho, ze straca cas so zdlhavymi romanmi a necita namiesto toho poviedky.

Crimson moon, uz som sa ta pytal na tvoj priklad serialu, ktory nema vatu. A skus uviest priklad z tych, ktore maju uceleny pribeh rozvrhnuty na viac dielov, celu sezonu, alebo este viac. A ver tomu, ze aj serialy, ktore rozpravaju iny pribeh vzdy iba v jednom dieli ju maju. Takze tvoja argumentacia, odhliadnuc od jej dost nechutnej povyseneckej arogancie, je imho out.

A este technicka otazka na zaver: videl si vsetky casti Lost az po koniec 5. sezony, alebo to hodnotis z pohladu toho, co to uz skor vzdal?

scroochy
17.05.2009 04:06:40
on-line

Každej seriál se dá zredukovat, o to tu přeci nejde. Na seriály se většinou nekoukáme, abysme se dozvěděli, jak to dopadne, ale protože nás baví ta cesta, která vede k tomu závěru v dáli. Kdyby nás průběh nezajímal, tak se podíváme na poslední díl a hotovo.

Cival
17.05.2009 02:32:46
on-line

Ja docela pobiram crimson_moonovu argumentaci. Myslim, ze i jako nedivak mam o vyvoji docela prehled... takze si taky rikam, ze ty vyplne tam musi byt silene moc. Nebo se pletu, ze by to mohli zkratit o dve sezony a nic zasadniho by se nestalo?

scroochy
17.05.2009 01:49:34
on-line

Jinak k Lostu, nejslabší mi přišly 2. a 3. řada, které trpěly tím, že tvůrci sami nevěděli, jak dlouho seriál ještě poběží, a tak nás museli krmit vatou, protože si nemohli dovolit odhalit důležitý věci moc brzo. Ale někdy během třetí řady ABC rozhodlo, že řad bude šest a pak šmitec. Díky tomu si mohli tvůrci zbytek seriálu krásně rozvrhnout a proto jsou čtvrtá a pátá řada takový pecky

crimson_moon: Je přece fuk, že teď už si většinu detailů nepamatujeme. Taky je to čtyři roky zpátky. Jde o to, že ve svý době, kdy byly aktuální, posloužily svému účelu. Proto nechápu tvoje tvrzení, že je to ztráta času, když si nepamatujeme všechno. Jasně, byly tam výplňový epizody, slepé dějové větve, nadbytečné postavy, ale tak to je přece typický pro každý seriál, který není předem navržen pro určitý počet epizod. Netvrdím, že se seriál musí každýmu líbit, ale nějak nepobírám tvoji argumentaci :)

Zobrazuji položky 21 – 40 z 64

1 2 3 4

© Copyright 2000 – 2017 Všechna práva vyhrazena.