Do diskuze mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé.


Zobrazuji položky 41 – 60 z 64

1 2 3 4

scroochy
17.05.2009 01:39:59
on-line

Už jsem to tu někde psal, ale radši znova. Abrams s tím seriálem už asi dvě nebo tři sezóny nemá VŮBEC nic společnýho. Byl u zrodu (i když to taky nebyl úplně jeho nápad), a pak u prvních dvou sezón. Prostě, jeho angažovanost v Lostu skončila, když začal Abrams dělat na MI3. Teď tomu velí Cuse s Lindelofem.

Podobný je to u Fringe. Abrams byl u zrodu, ale jinak to mají snad už od začátku v rukou jiní (Orci a Kurtzman předpokládám), Abrams měl plnou hlavu Star Treku poslední dva roky

Jardus
17.05.2009 01:21:36
on-line

Nechápu co to pořád meleš o lost.cz? Proč nás tam pořád posíláš? Podle tebe teda každý komu se líbí nějaký seriál ho musí jít vychvalovat automaticky na daný web toho seriálu a na MZ můžou psat jen lidi, kterým se to nelíbí? By mě zajímalo co ti na lost.cz udělali... že by BAN?

Mr. Smith
17.05.2009 00:45:14
on-line

No a co ze si nepamatame vsetky flashbacky? Co bolo bolo, pribeh sa posunul inym smerom, teraz uz vobec nie su dolezite.

crimson_moon
17.05.2009 00:28:30
on-line

Kratce: Sagittarius rekl - hlavni kostru meli vymyslenou, ja pridavam - na kterou nabastlili neuveritelne mnozstvi vaty.
Dlouze: Zeptejte se sami sebe, kolik si toho pamatujete o jednotlivych postavach. Vsadim boty, ze nejakou zakladni predstavu + par stripku o nich ma kazdy. To je dobre, jenze tohle ve filmu, kde figuruje par postav, zvladne i uvodni pulhodina. Kam tim mirim... LOST == BLOATED. Pokud jste nevideli vsech 5 rad nedavno, neni pri tak vysokem poctu postav sance, ze by vam vsechny ty flashbacky a flashforwardy z dnesniho pohledu daly tolik, aby se to vyplatilo. Tim mam na mysli jestli VAM STOJI ZA TO, aby si autori delali ze serialu scenaristicke perpetuum mobile aka abstraktni umeni, ktere (mozna) nakonec nekam povede (a mozna taky ne), na ukor zazivnosti jednotlivych dilu. A to nemluvim o postavach, ktere zemrely ci nejsou pro hlavni linku dulezite - jejich flashbacky byly/jsou vyslovene kvuli natazeni serialu, proste FILLER.. a to me SERE.
PS: Lost je jeden z duvodu, proc jsem kdysi nemoh Abramse vystat - po tom, co jsem zpetne shledl vsech 5 sezon Alias, MI:III a ted sleduju Fringe (na StarTrek se teprv chystam) mi prijde, ze jsem si na nej udelal spatny nazor prave kvuli Lostu - podle me nejslabsiho projektu, v kterem mel prsty. Jo, jeste neco.. hlasky typu "O kvalitách se nemá cenu zmiňovat", "tohle je genialita a ne ze ne", "hanobitele lostu se muzou jit nekam zahrabat", "nemel kraviny" si muzete nechat pro sve spoluzaky ci trolliky na lost.cz
Howgh.

C.I.S.I.
17.05.2009 00:05:18
on-line

Jak se muzes divat na 1.serii a neco a pak na 5.?

pali87
16.05.2009 23:55:36
on-line

a ja tomu serialu nedokazem prist na chut ale snazil som sa, 1. seriu som si rad pozrel ale potom sa to uz velmi pomotalo a prestalo ma to bavit, teraz som sa rozhodol ze pozriem 5 seriu ale po par dieloch som to vzdal proste nieje to pre mna

Sagittarius
16.05.2009 22:02:01
on-line

pro me osobne losti 4 a 5 radou strasne stouply a zeru je jeste vic nez na zacatku :) a taky jak tu nekdo pise opravdu by me zajimalo jaky argumenty maji ty lidi (zahady) kvuli kterym na to prestali koukat .... jinak s poslednim odstavcem naprosto souhlasim protoze kdyby to nemeli minimalne tu hlavni kostru vymmyslenou tak by nikdy nemohli pokracovat tak jak to udelali v 5 rade samozrejme ze takovy ty vedlejsi vetve pribehu domejsleli pak ale to podstatny maji davno :) a jako konec aktualni rady byl o kapku lepsi nez zmizeni ostrova :)

Jeffy
16.05.2009 20:46:14
on-line

Jsem rád, že aspoň někdo v redakci Losy sleduje O kvalitách se nemá cenu zmiňovat, spíš mě překvapuje jak někdo dokáže losty "nenávidět" i po 4. řadě. Ve třetí jsem regulérně nesnášel snad všechny postavy až na Locka, po čtvrté sezoně nastal obrat a jen nedávno se mi trošku zprotivila Juliet kvůli tomu milostnýmu trojúhelníku. Minimálně by tihle kritizovatelé mohli napsat, co jiného by se dalo sledovat, protože (minimálně) všechny současné seriály strčí Lost do kapsy (herecky, scénaristicky i režijně) a konkuruje kvalitou spíš filmům.

mcb
16.05.2009 20:10:55
on-line

s poslednim odstavcem do puntiku souhlasim a vsichni ti radoby hanobitele lostu se muzou jit nekam zahrabat....tohle je genialita a ne ze ne

Phil cze
16.05.2009 20:01:25
on-line

Opravdu "bavila" mě naposledy druhá sezona, ale furt mě na tom seriálu něco přitahovalo. Tak jsem se doplazil k paté sezoně a tam po dvou dílech zůstal. Ale jak vidím, měl bych určitě pokračovat dál.

okkac
16.05.2009 19:47:31
on-line

Na Lost nekoukám od první série po prá dílech. Vůbec jsem to nepochopil :-) Ne teď vážně. Pár dílů jsem viděl, a když se u třetí série vyrojily názory jako nuda atd. tak jsem o nakoukávání ztratil zájem, ale teď vidím, že bych se měl na to mrknout. Ale až to skončí definitivně. Pak to sjedu v krátkém horizontu.

crimson_moon
16.05.2009 19:46:21
on-line

Prison Break haha to ani nevyslovuj za to by mel bejt ban

Bagr007
16.05.2009 19:43:22
on-line

Je to naprostá paráda. Možná nejlepší série. Hlavně mě nejvíc baví, jak nevysvětlené věci, které si ty lidi, kteří už dávno přestali koukat, nejvíce brali jako svoje argumenty, jsou teď skutečně vysvětleny a oni už napořád zůstanou u svého "Na Lost nekoukám už od 2. série. Vůbec to nedávalo smysl. Viděl jsi nový díl Prison Breaku."

Mr. Smith
16.05.2009 19:40:57
on-line

crimson: no povedz mi kde vidis bordel. ja vidim vsetko perfektne pospajane.

verbst
16.05.2009 19:36:59
on-line

Fluke
Amen brother

crimson_moon
16.05.2009 19:36:46
on-line

"A jakmile se začne cestovat časem, může to dopadnout buď jako neorganizovaný bordel, nebo naprosto parádně" - podle me to je neorganizovany bordel a souhlasim s MAJkLSONem..

Fluke
16.05.2009 19:33:21
on-line

Já si naopak myslím, že Lost je lepší jako celek, než jako samostatný sezóny. Teprve, když člověk na něj kouká zasebou, tak to má ten správnej drive.

xxendxx
16.05.2009 19:32:29
on-line

přesně tak... výkřiky typu "dokoukal jsem 2 sezóny a je to nesmyslnej blábol bez hlavy a paty" jsou naprosto zcestný... u LOST je potřeba si uvědomit, že to není variace na Robinsona, ale že to je, nebál bych se říct, čistokrevné scifi, promakané to těch nejmenších detailů (snad)... až po konci šesté série se dozvíme, nakolik to je blábol bez mozku, nebo (v což doufám a k čemuž to zatím směřuje) naprosto geniání seriál bez konkurence...

verbst
16.05.2009 19:13:42
on-line

MAJkLSON
Nejlepsi rada je to prave proto, ze to konecne vsechno do sebe zacina zapadat... A myslim, ze to tam Hlad i pise: ti scenariste to meli vymysleny cely dopredu! Takze sorry, ale nemel kraviny. Stacilo rict, ze uz jsi skoncil a nehodlas dal koukat. Rict, ze to nemaji promysleny bez toho aniz bys videl tu patou radu...

xMort
16.05.2009 19:02:10
on-line

Možná nejlepší sezóna. I když mě osobně závěr trochu zklamal. A dost se do šesté série bojím nějakých pletek s biblí.

Zobrazuji položky 41 – 60 z 64

1 2 3 4

© Copyright 2000 – 2017 Všechna práva vyhrazena.